۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۴۴۸۳۰
آیت‌الله قرهی:

خبرگزاری رسا صدای رسای علما و حوزه‌های علمیه است

آیت‌الله قرهی گفت: خبرگزاری رسا صدای رسای علما و حوزه‌های علمیه است بنابراین باید از سوی علما و مسؤولان حمایت و یاری شود.
آیت الله قرهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله روح الله قرهی موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره رسالت خبرنگاری و خبرگزاری رسا، گفت: خبرنگاران در خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی قلم می‌زنند به همین علت اگر صداقت داشته باشند قلم آنها مقدس است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران مسلمان و صدیق همچون انبیای الهی هدایت جامعه بشری را به عهده دارند، عنوان کرد: خبرنگاران صادق در حوزه فرهنگ و هنر رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند که باید خدمات مسؤولان دلسوز و انقلابی را به مردم معرفی کرده و واقعیت‌های جامعه را به دولتمردان منعکس کرده و به نوعی مطالبات مردم را به آنان انتقال دهد.

آیت‌الله قرهی اظهار داشت: خبرنگار خوب با قلم و بیان خود می‌تواند جامعه را به آرامش برساند اما خبرنگار بد آن را به انحطاط و اضطراب بکشند؛ بنابراین کار خبرنگاری بسیار حساس و بااهمیت است که باید به آن توجه شود.

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) درباره خبرگزاری رسا، بیان داشت: خبرگزاری رسا یک خبرگزاری بسیار عالی و به نوعی صدای رسای علما و حوزه‌های علمیه است، این خبرگزاری به دور از مباحث حواشی‌های سیاسی بیشتر به مسائل فرهنگی و انقلابی و نشر حقایق می‌پردازد.

وی افزود: آنگونه که بنده از نزدیک حجت الاسلام والمسلمین محققی مدیرعامل خبرگزاری را ملاقات کردم، ایشان را بسیار اخلاق مدار و خبرنگاران خبرگزاری را نیز افرادی مومن، با اخلاق و صادق یافتم.

آیت‌الله قرهی در توصیه به مسؤولان برای حمایت از خبرگزاری رسا؛ گفت: این از گرفتاری‌های ما است که از چنین خبرگزاری‌هایی حمایت و پشتیبانی لازم و کافی نمی‌شود، در حالیکه امروز با توجه به جنگ نرم دشمن باید خبرنگاران و خبرگزاری‌های انقلابی حمایت شوند چراکه آنان به لحاظ فرهنگی زحمات زیادی را متحمل می شوند.

وی در پایان با ابراز خرسندی و افتخار بر اینکه از اعضای خبرگزاری رسا است، خاطرنشان کرد: در بین خبرگزاری‌های حوزه علمیه خبرگزاری رسا یکی از بهترین ها است که باید از سوی علما و مسؤولان انقلابی حمایت و یاری شود./807/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات