۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۲
کد خبر: ۵۴۴۸۶۷
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

آتش به اختیار به معنای تربیت نیروهای مؤمن و انقلابی است

رییس قرارگاه عمار با اشاره به فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب گفت: فرمان رهبر معظم انقلاب باطل السحر بود تا جوانان مؤمن و انقلابی وارد کار شوند و برای فعالیت های فرهنگی تأثیرگذار اقدام کنند.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار دوشنبه شب در هیأت الی بیت المقدس که در مصلای قدس قم برگزار شد، بر ضرورت استفاده و بهره گیری از نعمت ها و فرصت های الهی تأکید کرد.

وی افزود: انسان باید از نعمت های الهی در راستای کسب رضای الهی استفاده کند و قدردان آن باشد تا در اثر بی توجهی نعمت ها از انسان سلب نشود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که باید در مسیر اهل بیت(ع) گام برداریم، اظهار داشت: همه شئون زندگی بر اساس دستورات این بزرگواران باشد، خاندان امام حسین(ع) در سخت ترین شرایط در کربلا و اسارت هیچگاه اعتراض نکردند و همواره رضایت الهی را مد نظر داشتند.

وی ادامه داد: انسان باید دارایی خود را در اردوگاه اهل بیت(ع) خرج کند، اگر انسان وظایف خود را درست انجام دهد نصرت الهی شامل حال او خواهد شد اما اگر این کار را درست انجام ندهد کسب توفیق نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که شیعیان باید به اصل انتظار و مسأله ظهور توجه داشته باشند، ابراز داشت: برای جهانی سازی ظهور، رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی باید نابود شود؛ باید به تکلیف خود در هر شرایطی عمل کنیم.

وی با اشاره به رشادت های ایثارگران و شهدا در 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس از بین برنده توطئه های دشمن بود که فرهنگ آن همواره باید در جامعه ترویج و تقویت شود، انسان در هر زمانی باید به وظیفه خود عمل کند.

رییس قرارگاه عمار با اشاره به فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: فرمان رهبر معظم انقلاب باطل السحر بود تا جوانان مؤمن و انقلابی وارد کار شوند و برای فعالیت های فرهنگی تأثیرگذار اقدام کنند، نیروهای مؤمن باید برای تربیت افراد انقلابی تلاش کنند، اگر مردم مسائل را بدانند و احساس نیاز کنند همواره در میدان خواهند بود./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات