۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۴۴۹۲۱
حجت الاسلام حسینی‌کیا:

دولت حاضر نیست برای برداشتن فشار از مردم مافیا‌ی اقتصادی را از بین ببرد

نماینده مجلس خطاب به رییس جمهور، گفت: چرا دولت حاضر نیست مافیا‌ی اقتصادی را از خود دور کند تا این میزان به مردم ضعیف فشار وارد نشود؟
حجت الاسلام حسینی کیا

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز سه‌شنبه پنجم دی ماه در نطق میان دستور در صحن علنی پارلمان، گفت: برکسی پوشیده نیست اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی، انحراف اذهان ملل به جهت شکست داعش در منطقه است که با هدف تفرقه بین کشور‌های اسلامی طراحی شده که مثل همیشه این توطئه‌ها محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه در آستانه روز 9 دی، روز «بصیرت» قرار داریم، افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی می‌دانند که فتنه سال 88 در جهت براندازی نظام با همکاری سرویس‌های جاسوسی طراحی و اجرا شد که ضربات این خیانت قابل جبران نیست.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم در روز 9دی با بصیرت و حضور خود نقشه شوم آنها را نقش برآب کردند و امروز هم اگر فتنه‌گران در حصر و غیرحصر فرصت پیدا کنند دست از توطئه بر‌نمی‌دارند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا با اشاره به لایحه بودجه 97، گفت: آقای روحانی در لایحه بودجه 97 که تقدیم مجلس شده توجه کافی به قشر محروم و متوسط جامعه نشده است. برای ترمیم بودجه دو شاه‌ بیت مهم وجود دارد یکی گران شدن قیمت بنزین و حامل‌های انرژی و دیگری حذف 8 میلیون نفر از یارانه بگیرها است.

وی خطاب به رییس جمهور، گفت: آیا می‌دانید قیمت اقلام ضروری زندگی افزایش یافته است. چرا دولت حاضر نیست مافیا‌های اقتصادی را از خود دور کند تا این میزان به مردم ضعیف فشار وارد نشود؟

نماینده مردم سنقر در مجلس تصریح کرد: آقای رییس جمهور قرار بود کاری کنید که مردم آنقدر در رفاه باشند که خود یارانه نگیرند، نه اینکه شما یارانه آنها را قطع کنید. آقای روحانی اطلاع دارید نه سانتریفیوژ‌ها می‌چرخد و نه چرخ اقتصاد؟ آقای روحانی برای رضای خدا به وعده‌هایی که می دهید عمل کنید./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات