۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۴۵۱۳۲
با حضور مراجع و علما؛

مراسم بزرگداشت آ‌یت الله شرعی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله شرعی عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و مراجع و علما در حسینیه شهدای قم برگزار شد.
آیت الله شرعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله محمدعلی شرعی عضو فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امشب با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و مراجع و علما در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرت آیات سید موسی شبیری زنجانی، سید محمدعلی علوی گرگانی و نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید در این مراسم بزرگداشت حضور داشتند.

همچنین آیات مهدی شب زنده دار، سید هاشم حسینی بوشهری، سید محمدمهدی میرباقری، عبدالنبی نمازی، محمد مؤمن، سید محمدرضا مدرسی یزدی، سید محمد غروی، محسن فقیهی، احمد بهشتی، مرتضی مقتدایی، محمود عبداللهی از دیگر حاضران بودند.

حجج اسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، علی ملکوتی، جواد شبستری، حسین ملکا و احمد مسجد جامعی از دیگر شخصیت هایی بودند که می توان به آن اشاره کرد.

حاضران در این جلسه با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم آیت الله شرعی را گرامی داشتند و برای این عضو فقید جامعه مدرسین علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد سطح عالی حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت و با تأکید بر ضرورت یاد مرگ در زندگی گفت: انسان همواره باید یاد مرگ باشد تا یاد خدا بوده و از گناه و ظلمات دوری کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از شخصیت علمی و انقلابی مرحوم آیت الله شرعی اظهار داشت: این عالم ربانی و شخصیت برجسته بین علم و اخلاق را جمع کرده بودند و با مردم و اطرافیان روابط بسیاری خوبی داشتند، ایشان در عرصه خدمت به انقلاب و جامعه نیز از پیشتازان بودند و خدمات بسیاری به مردم ارائه کردند./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات