۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۵۴۵۱۴۹
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

۹ دی تجلی غیرت و بصیرت دینی ملت ایران است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه اقشار مختلف مردم نباید ۹ دی را کمرنگ ببینند، گفت: ۹ دی تجلی غیرت و بصیرت دینی ملت ایران است.
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در کمیته اجرای مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی، با اشاره به اهمیت شناخت فتنه، اظهار کرد: فتنه همیشه در زندگی ما وجود دارد؛ از فتنه‌هایی که فرد را از راه به بیراهه می‌برد تا فتنه به معنای شورش و به هم زدن برنامه و بی‌حرمتی نسبت به مقدسات.

وی با بیان اینکه در فتنه فضا ابری و مه‌آلود است، خاطرنشان کرد: فتنه‌ها و فتنه‌گرها را شناساندن و شناختن خیلی مهم است؛ ازاین‌رو در مقابل جریان فتنه نباید ساکت باشیم.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 هم اگر حاکم حکیم انقلاب نبود امروز به این آرامی در کشور زندگی نمی‌کردیم؛ زیرا فتنه سیلی بود که می‌خواست بنیان نظام را برکند.

رییس ستاد گرامیداشت یوم‌الله 9 دی با تأکید بر اینکه اقشار مختلف مردم نباید 9 دی را کمرنگ ببینند، تصریح کرد: 9 دی تجلی غیرت و بصیرت دینی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه 9 دی جوشش ملی و حرکت خودجوش و آتش به اختیار مردم بود، اضافه کرد: در 9 دی کسی فرمان نداد و اطلاعیه صادر نکرد؛ اما بلوغ سیاسی مردم خود را نشان داد و خودجوش به صحنه آمدند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه اوج بلوغ سیاسی ملت ایران 9 دی 88 است، ادامه داد: اگرچه در انقلاب و 22 بهمن بلوغ خود را نشان دادیم اما اول این بلوغ 9 دی 88 بود.

وی تصریح کرد: یادمان نرود در 88 خواص بی‌خاصیت و خواص اثرگذار معلوم شد؛ ازاین‌رو باید عمارهای رهبری را به مردم معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: عده‌ای می‌خواهند 9 دی کمرنگ باشد و سال به سال کمرنگ‌تر برگزار شود؛ اما نباید بگذاریم زیرا 9 دی اخطاری بود که نفوذ و نفاق دست‌بردار نیست.

وی افزود: مراقب باشیم نقاب‌دارها و نفاق دارها و نفوذی‌ها هر وقت فرصت و زمینه‌ای پیدا کنند بیکار نمی‌نشینند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حرکت ایمانی و با بصیرت مردم در 9 دی که سبب کوری چشم فتنه شد، بار دیگر انقلاب را بیمه کرد و دشمنان را مأیوس ساخت./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات