۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۴۵۲۰۷
حوزه علمیه الزهرا گناوه؛

ملت ایران تمام قد در مقابل فتنه ایستاد

ملت شریف و شهادت‌طلب ایران اسلامی در یوم الله ۹ دی به جهانیان و اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه گر سال ۸۸، یک بار دیگر یادآوری کرد که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف‌کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده این ملت خدشه ای وارد کنند.
بیانیه

به گزارش خبرگزاری رسا، حوزه علمیه الزهرا(س) گناوه به مناسبت فرارسیدن سال‌روز حماسه 9 دی اقدام به صدور بیانیه‌ای کرد.

در این بیانیه، آمده است :      

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه ۸)

 22خرداد ۸۸ حماسه ای است به وسعت یک تاریخ که در جغرافیای وجود انسانها تبلور یافت، حماسه ای که امت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور ۸۵ درصدی خود در پای صندوق های رأی، برگ زرینی دیگری در دفتر افتخارات این سرزمین رقم زدند،حماسه ای که می رفت به پشتوانه این حضور ۴۰ میلیونی، معادلات منطقه و حتی جهان را تغییر دهد.

یک باره با ادعای دروغ تقلب در انتخابات هشت ماه فتنه و هجمه ی بی وقفه علیه نظام و انقلاب تحفه ای برای این ملت به ارمغان آورد،به گونه ای که اگر مدیریت الهی، هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری و حضور مومنانه و توام با بصیرت و حب انقلابی مردم نبود می توانست جمهوری اسلامی ایران را با خطرات جبران ناپذیری مواجه سازد .

ملت شریف و شهادت‌طلب ایران اسلامی در یوم الله 9 دی به جهانیان و اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه گر سال 88، یک بار دیگر یادآوری کرد که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف‌کشی کنند ، نخواهند توانست بر عزم و اراده این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد.

در پایان امید است که مردم و مسوولین و به خصوص جوانان در برهه حساس کنونی با بینش و چشم باز پیش بروند و در سایه پر عطوفت امام عصر (عج) و نائب بر حقش آیت الله العظمی خامنه‌ای و عنایت الهی ملت بزرگ ایران به اهداف والای انقلاب برسد

ما اساتید،کادر و طلاب حوزه علمیه الزهرا (س) گناوه ضمن اعلام برائت از فتنه‌گران، منحرفین و ساکتین بی‌بصیرت بار دیگر با آرمان‌های مقدس امام راحل عظیم‌الشأن و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری، مسیر روشن و پیشرفت روز افزون نظام اسلامی ایران عزیز را به نظاره می‌نشینیم.

من الله التوفیق وعلیه التکلان/۹۶۹//۱۰۲/خ

 

منبع: فارس

ارسال نظرات