۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۵۴۵۳۷۴
استاد حوزه خواهران:

فتنه ۸۸ یک فتنه تمام عیار بود

استاد برجسته جامعه الزهرا(س) با تأکید بر این که اساسا حصر سران فتنه مرتبط با فتنه ۸۸ نبود، تصریح کرد که این حوادث یک فتنه تمام عیار بود که اصل انقلاب و ارزش ها را نشانه گرفته بود.
فتنه ۸۸

خدیجه گل گیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، فتنه سال ۸۸ را یک فتنه تمام عیار عنوان کرد و گفت: این فتنه نه تنها انقلاب بلکه اساس دین را هدف گرفته بود.

استاد برجسته جامعه الزهرا(س)با بیان این که فتنه سال 88 یک مسأله سیاسی معمولی نبود، افزود: بر همین اساس باز خوانی حماسه تاریخی و دشمن شکن ملت زنده فهیم و انقلابی ایران اسلامی برای نسل های آینده یک ضرورت است تا عظمت کار مردم بصیر و انقلابی همیشه زنده بماند و همانطور که امام راحل ۲۲ بهمن را یوم الله نامیدند ۹ دی نیز یوم الله است و به قول رهبر معظم انقلاب ۹ دی در تاریخ ماندگار شد.

گل گیری با تأکید بر این که اساسا حصر سران فتنه مرتبط با فتنه ۸۸ نبود، تصریح کرد: حصر سران فتنه یک سال بعد از فتنه سال 88 اتفاق افتاد و دلیل آن نیز اقدام آنها برای ایجاد یک فتنه گری جدید بود.

وی افزود: سران فتنه قضایای ۲۵ بهمن سال ۸۹ را راه اندازی کردند و قصد انحراف جریان بیداری اسلامی را داشتنه و سعی داشتند بیداری اسلامی را به چالش بکشند به همین دلیل شورای عالی امنیت ملی دستور به حصر آنان داد و حصر قانونی است و تنها قانون می تواند در این زمینه دخالت کند.

 مسؤول سابق  واحد خواهران بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره آینده نگری و تدبیر در مسائل و جریانات و حوادث را از موارد ایجاد بصیرت در افراد عنوان کرد و گفت: اگر با دیده عبرت به حوادث و جریانات نگاه کنیم به راحتی می توان بصیرت کسب کرد.

گل گیری تصریح کرد: بصیرت به معنای این است که انسان بتواند در گرد و غبارهای فتنه ها و تاریکی که شیطان به وجود می آورد تا حق و باطل را مشتبه کند و در نتیجه انسان را گمراه نماید؛ اگر شخصی در چنین موقعیتی بتواند حق را از باطل باز شناسی کرده و راه را گم نکند موفق به کسب بصیرت می شود؛ البته لازمه این معنا این است که انسان راه کلی اسلام که همان توحید و ولایت است را به درستی شناخته باشد.

وی دل بستگی به دنیا و امثال آن، گرفتار شدن به شهوات و لذت های دنیوی را از موانع کسب بصیرت عنوان کرد: یادآور شد: شناخت ولایت و ولی امر زمانه و داشتن قدرت تحلیل و تجزیه مسائل از عوامل و راه های کسب بصیرت برای انسان ها است./968/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات