۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۴۵۳۹۸
همزمان با ۹ دی صورت گرفت؛

خروش پایگاه انقلاب اسلامی در روز بیعت امت با ولایت

طلاب و مردم شهر مقدس قم همگام با سراسر ایران اسلامی با حضور در مراسم گرامیداشت هشتمین سالگرد حماسه عاشورایی ۹ دی، بار دیگر با آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا بیعت کردند.
تجمع و راهپیمایی یوم الله ۹ دی در قم تجمع و راهپیمایی یوم الله ۹ دی در قم تجمع و راهپیمایی یوم الله ۹ دی در قم تجمع و راهپیمایی یوم الله ۹ دی در قم تجمع و راهپیمایی یوم الله ۹ دی در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلاب و مردم شهر مقدس قم همگام با سراسر ایران اسلامی با حضور در مراسم گرامیداشت هشتمین سالگرد حماسه عاشورایی ۹ دی، بار دیگر با آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا بیعت کردند.

بر اساس این گزارش، این مراسم بزرگداشت پیش از ظهر امروز با سخنرانی حجت الاسلام ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و با حضور پرشور روحانیت و اقشار گوناگون مردم در مدرسه فیضیه برگزار شد.

در این تجمع آیات علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه، سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و جمعی دیگر از علما، اعضای جامعه مدرسین و مسؤولان استان قم حضور پیدا کردند.

پس از مراسم سخنرانی مردم و روحانیت انقلابی از مدرسه فیضیه تا چهارراه شهدا را راهپیمایی کردند که علما، بزرگان حوزه و طلاب همپای اقشار مردم در این مراسم عظیم حضور داشتند.

حاضران با شعارهایی همچون«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» توطئه ها و اقدامات شیطانی دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی را محکوم و بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های جدید دشمن و فتنه گران تأکید کردند.

همچنین راهپیمایان با شعارهای«حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «لبیک یا خامنه ای»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» تنها راه نجات کشور از بحران های گوناگون را تبعیت کامل از فرمایشات ولی امر دانستند.

حاضران در مراسم گرامیداشت 9 دی با در دست داشتن پلاکاردهایی خطاب به مسؤولان کشور تصریح کردند که باید به جای بازی با الفاظ و شعارهای متعدد، به صورت عملی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رسیدگی کنند.

مردم انقلابی قم خواستار رسیدگی فوری به مشکلات مردم شدند و از کم کاری دولت در این زمینه اعلام نارضایتی و در عین حال از کسانی که می خواهند از بستر نارضایتی اقتصادی مردم سوء استفاده کنند و جهت ضد انقلابی به شعارها بدهند، ابراز انزجار کردند.

حجت الاسلام ذوالنور در تجمع مدرسه فیضیه به بررسی چگونگی تشکیل فتنه 88 و به وجود آمدن حماسه 9 دی پرداخت و گفت: وجود رهبری حکیم و شجاع و مردمی بصیر و تابع ولایت نقشه های شوم دشمنان و فتنه گران را نقش بر آب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات امروز جامعه به ویژه در عرصه اقصادی و معیشتی، بر لزوم اقدام عملی دولتمردان در پاسخ به مطالبات به حق اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد و از آنان خواست که با برخی سخنان و شعارها آدرس غلط ندهند./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات