۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۴۵۴۰۴
مسؤول امور روحانیان سپاه:

حماسه ۹ دی پیوند ملت با ولایت را تحکیم بخشید

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این‌که بی بصیرتی خواص بیشترین خسارت را در جریان فتنه ۸۸ به کشور وارد کرد، گفت: حماسه نهم دی پیوند ملت با ولایت را تحکیم بخشید.
حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی مسؤول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی رضایی، مسؤول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع شهرستان مراغه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: ولایت‌مداری و بصیرت دو عنصر اصلی مقابله با فتنه‌های دشمنان نظام است.

وی با بیان این‌که بصیرت ولایی ملت ایران عامل شکست فتنه 88 بوده است، خاطرنشان کرد: بصیرت و تبعیت از ولایت تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه است، از این‌رو همواره استکبار جهانی همواره در جهت تخریب باورهای ولایی برای خدشه‌دار کردن بصیرت ملت ایران تلاش کرده اند.

حجت الاسلام رضایی هوشیاری ملت در برابر جریان های مخرب و خزنده داخلی و خارجی را ضروری دانست و  گفت: فتنه 88 ثابت کرد که دشمنان در هر شرایطی به دنبال تحق اندیشه براندازی انقلاب اسلامی ایران هستند، امروز نیز اگر بصیرت خود را از دست دهیم و از خیمه ولایت خارج شویم، فتنه‌های دیگر از سوی دشمن اجرایی خواهد شد.

مسؤول امور روحانیون سپاه با تأکید بر این‌که فتنه 88 با تدابیر رهبری و حضور در صحنه مردم ولایت‌مدار توطئه شوم دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد، تصریح کرد: حماسه نهم دی واقعه‌ای بود که منجر به عزت و اقتدار نظام اسلامی در مقابله با معاندان انقلاب شد و پیوند ملت با ولایت را تحکیم بخشید.

وی با اشاره به این‌که بی بصیرتی خواص بیشترین خسارت را در جریان فتنه 88 به کشور وارد کرد، گفت: در آن دوران شخصیت‌های مختلفی در لباس های مختلف هزینه‌های بسیاری برای نظام به بار آوردند که در نهایت شیرینی حضور حداکثری ملت در انتخابات را به کام همگان تلخ کردند.

حجت الاسلام رضایی خواستار عبرت‌آموزی از پیامدها، آثار و ریشه‌های فتنه 88 شد و خاطرنشان کرد: حفظ و تقویت روحیه استکبارستیزی در جامعه لازمه مقابله با هرگونه توطئه دشمنان است؛ نباید فریب لبخند و یا تهدید توخالی دشمن را بخوریم، امروز قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی به قدری بالاست که آمریکا و اسرائیل جرأت هیچ تهدید نظامی را ندارند.

وی با اشاره به این‌که قدرت های پوشالی غرب به عدم توانایی رویارویی با نظام اسلامی اعتراف می کنند، گفت: تحریم‌ها همواره عزم ملت ایران برای خودکفایی را ارتقا بخشیده و منجر به تولید دانش در کشور شده است، چناکه در زمینه فناوری هسته‌ای و نانوتکنولوژی تجربه کرده ایم./935/پ204/ب1

ارسال نظرات