۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۴۱۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دشمن در سالگرد نابودی فتنه ۸۸ در پی ایجاد فتنه‌های دیگر است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی درصددند در سالگرد نابودی فتنه ۸۸ فتنه‌های دیگر را رقم بزنند.
حجت الاسلام یعقوبی- مراسم ۹ دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در آیین گرامیداشت یوم‌الله 9 دی در بجنورد، اظهار کرد: 22 بهمن نخستین جرقه انقلاب اسلامی در ایران بود که عزت و عظمت و غیرت آفرید و تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دومی بود که ارباب را از کشور اسلامی ما ناامید کرد؛ به‌گونه‌ای که در انقلاب اول نوکر نابود شد و در انقلاب دوم ارباب ریشه‌کن و ناامید شد.

وی اضافه کرد: انقلاب سوم در نهم دی‌ماه 1388 رخ داد، 9 دی روزی است که ملت ما حرکت خزنده‌ای که می‌خواست اصل نظام را نابود کند و از بین ببرد را رسوا کرد و انقلاب سوم آفریده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: انقلاب اول به مردم بصیرت داد و آنها را به میدان آورد و مردم را راه انداخت و در انقلاب دوم ملت بیدار و آتش به اختیار ما به‌ویژه دانشجویان خط امام به میدان آمدند و لانه جاسوسی را تسخیر کردند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: در انقلاب سوم نیز مردم به‌صورت آتش به اختیار و بدون دعوت به صحنه آمده و در خیابان‌های تهران و دیگر شهرستان‌ها به میدان آمدند و ریشه فتنه گران را خشکاندند تا دیگر کسی هوس نکند در مقابل نظام قدرتمند و مقتدر ما ایستادگی کند.

وی ادامه داد: امروز ما جمع شده‌ایم تا به امام عصر (عج) عرض کنیم که آقا ما سه انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم و منتظر انقلاب شما هستیم. این مردم آتش به اختیار و آماده بوده و لشکر شما و فرمان‌بر شما و مطیع شما هستند و اگر علم‌دار نهضت، فرمان بدهد این ملت رشید و بالغ در هر جایی که اراده کند می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امروز ملت ایران دیگر اجازه نخواهد داد کسی در داخل کشور به هر بهانه‌ای بخواهد شورش کند و مردم را گرفتار کند و اگر کسی حرفی برای گفتن دارد راهش این نیست که ما دوباره کاری کنیم که منافقین در صف ما نفوذ کنند و نفوذی‌ها حرفشان را از زبان ما بزنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم هوشیار باشند که دشمنان ما بدشان نمی‌آید که در سالگرد نابودی فتنه 88، فتنه‌های دیگر را رقم بزنند که البته این بار با فرق دارد، آن دفعه بهانه تقلب داشتند و مردم را گول زدند و دشمن هم پشتیبان آنها بود و مردم و کشور ما را به مدت 8 ماه گرفتار کردند. این بار ملت ما یک تجربه شکست فتنه فراگیر را پشت سر گذاشته است./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات