۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۴۵۴۳۱
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه:

۹ دی بزرگداشت حماسه آفرینی و بصیرت ملت ایران است

حجت الاسلام ارجمند با بیان اینکه ۹ دی در حقیقت بزرگداشت حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران در برابر فتنه انگیزی دشمنان است، گفت: در این روز بار دیگر دشمنان مأیوس شدند و انقلاب اسلامی ایران به پشتیبانی ملت مؤمن و انقلابی در برابر خدعه ها و فتنه انگیزی دشمنان بیمه شد.
تجمع و راهپیمایی یوم الله ۹ دی

حجت الاسلام جواد ارجمند مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه در حاشیه مراسم بزرگداشت سالروز 9 دی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به اهمیت این روز بزرگ، اظهار داشت: بزرگداشت 9 دی در حقیقت بزرگداشت حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران در برابر فتنه انگیزی دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: ۹ دی سالروز غلبه و پیروزی بصیرت و ولایتمداری ملت مقتدر ایران در برابر فتنه بزرگی بود که دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در سال ۸۸ بر این کشور تحمیل کردند، این روز عظیم حماسه ای به یاد ماندنی و خط بطلانی بر توطئه براندازی نظام اسلامی بود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با اشاره به حوادث تلخ سال 88، توهین به مقدسات و در نهایت هتک حرمت عاشورای حسینی و عزاداران اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در 9 دی با زمان شناسی و عمل به موقع مهر پایانی به فتنه انگیزی دشمنان زدند.

وی با بیان اینکه 9 دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که در آن ولایتمداری و بصیرت ملت بزرگ ایران به رخ جهانیان کشیده شد، افزود: فتنه گران با ادعای واهی تقلب به دنبال ضربه به نظام اسلامی و اسلام عزیز بودند اما به هیچ یک از اهداف شوم خود دست پیدا نکردند.

حجت الاسلام ارجمند با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن سالروز 9 دی، ادامه داد: در این روز بار دیگر دشمنان مأیوس شدند و انقلاب اسلامی ایران به پشتیبانی ملت مؤمن و انقلابی در برابر خدعه ها و فتنه انگیزی دشمنان بیمه شد و دشمنان فهمیدند که ایران اسلامی پابرجا و استوار است.

وی افزود: مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی در این روز با تکیه بر ایمان و پیروی از ولایت فقیه به دشمنان نشان دادند که این ملت در هر صحنه ای که نیاز باشد با جان و دل حضور خواهند داشت و در برابر توطئه ها ایستاده و این انقلاب را از گزند بدخواهان حفظ و صیانت خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با بیان اینکه این روز عظیم باید زنده بماند تا در طول تاریخ گواهی بر بصیرت و پشتیبانی ملت ایران از ولایت فقیه باشد، ادامه داد: این روز نویدی بر دوستان و خاطره ای تلخ برای دشمنان اسلام و انقلاب است و همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند./854/ت303/ب1

ارسال نظرات