۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۴۵۴۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

حماسه ۹ دی مایه عزت ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی مایه عزت ملت ایران است، گفت: ملت غیور و انقلابی ایران اجازه نخواهد داد دوباره فتنه گران وارد جامعه شده و فتنه گری کنند بلکه مردم پای ارزش های انقلابی، دین و ولایت فقیه ایستاده اند.
حجت الاسلام علی شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی کرمانشاه ابراز داشت: حرکت جامعه به سمت نور هدایت آن جامعه را به دست خداوند متعال می سپارد، باید ایام همچون یوم الله 9 دی در بطن جامعه پررنگ شود تا نسل های بعد نیز عظمت این روز را درک کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: حماسه 9 دی مایه عزت جامعه است و قدرت یک ملت را نشان می دهد، در سال 88 تمام مردم در شهرها و روستاها حماسه آفرینی کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تاریخ انقلاب اسلامی ایام الله فراوانی داریم که عزت و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان داد و مردم تنها با قدرت ایمان و با شجاعت و استقامت و زیر چتر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مقابل طاغوت و طاغوتیان ایستادگی کردند و انقلابی عظیم را رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی بیان داشت: امام به قدرت ملت ایران اعتماد داشتند و اعتقاد قلبی ایشان این بود که اگر ملتی تحت فرمان خدا حرکت کند هیچگاه شکست نخواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی بسیاری از کشورها با حمایت از صدام به دنبال نابودی جمهوری اسلامی در کشور بودند اما نتوانستند و دنیا در مقابل قدرت اراده ملت ایران به زانو درآمد، تا زمانی که مردم زیر سایه ولایت فقیه باشند عزت انقلاب اسلامی روز افزون خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی مطرح کرد: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند زیرا راه های دیگر را امتحان کردند و شکست خوردند بنابراین تلاش داشتند با تهاجم فرهنگی به کشور ضربه بزنند اما برنامه مدون و از پیش طراحی شده آنها در سال 88 نیز شکست خورد و مردم با هوشیاری فتنه آنها را خنثی کردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در روزهای آغازین فتنه 88 فرمودند دشمنان به تصور اینکه ایران مانند گرجستان است و ملت ایران فریب می خورند وارد میدان شدند تا با اختلاف افکنی، انقلاب را شکست دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی یادآور شد: در آن زمان برخی با خیال باطل اینکه نظام شکست خواهد خورد به تجلیل از نخست وزیران دوران طاغوت و مسؤولان طاغوت پرداختند و حتی عده ای را برای آموزش براندازی به آمریکا و انگلیس و دیگر کشورها بردند اما بعد از اینکه فتنه با شکست مواجه شد به اشتباه خویش اعتراف کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در پایان گفت: برخی به دنبال آزادی سران فتنه هستند اما ملت غیور و انقلابی ایران اجازه نخواهد داد دوباره فتنه گران وارد جامعه شده و فتنه گری کنند بلکه مردم پای ارزش های انقلابی و دین و ولایت فقیه ایستاده اند./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات