۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۴۵۴۴۲
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

بصیرت و ولایتمداری مردم بساط فتنه ۸۸ را در ۹ دی برچید

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه این بصیرت، ولایتمداری و انقلابی گر مردم بود که بساط فتنه ۸۸ را در ۹ دی برچید، گفت: بصیرت ابزار پیروزی مسلمانان در طول تاریخ در برابر فتنه انگیزی های دشمنان بود.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در حاشیه مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با بیان اینکه این روز عظیم یادگاری از بصیرت و ولایتمداری مردم ایران است، گفت: حضور پرشور و انقلابی مردم در سالروز گرامیداشت 9 دی نشان از ماندگاری این روز در تاریخ است.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در این روز ولایتمداری خود را به رخ جهان کشاندند، ابراز داشت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی به جایی رسیده بود که دشمنان در آستانه تسلیم در برابر عظمت ایران اسلامی بودند تا اینکه حوادث تلخ سال 88 به وقوع پیوست.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: این فتنه کار را به جایی رساند که حرمت ها را شکستند و به مقدسات ملت ایران توهین کردند و در عاشورای حسینی به عزادران توهین کردند و پرچم امام حسین(ع) را آتش زدند، اما مردم به واسطه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این فتنه را با یک اقدام به موقع به پایان رساندند.

وی با بیان اینکه این بصیرت، ولایتمداری و انقلابی گری مردم بود که بساط این فتنه را برچید، ابراز داشت: بصیرت ابزار پیروزی مسلمانان در طول تاریخ در برابر فتنه انگیزی ها بود، هر جایی که بصیرت و روشن بینی مردم متجلی شد این دشمنان بودند که مأیوس شدند و شکست خوردند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به حضور پرشور مردم در سالروز گرامیداشت ۹ دی، گفت: مردم همیشه بر آرمان های انقلاب و امام راحل استوار و ثابت قدم خواهند ماند و امروز با حضور عظیم خود بار دیگر نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه بوده و خواهند بود.

وی با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی و ولایتمداری در میان مردم و تقویت آن، ادامه داد: دشمن از این بصیرت و دشمن شناسی مردم هراسان بوده و همیشه ضربه خورده است و تلاش می کند این ویژگی های مردم ایران را تضعیف کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به برنامه های شوم دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی، گفت: از ابتدای انقلاب دشمن به دنبال ضربه به نظام بود که همیشه پاسخ خود را از بصیرت و عمل به موقع مردم دریافت کرد./۸۵۴/پ203/ب1

ارسال نظرات