۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۴۵۴۹۵
حجت الاسلام حاجی صادقی:

مردم تعرض به مقدسات را تحمل نمی کنند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در حماسه نهم دی، گفت: مردم از مسؤولان می‌خواهند که از رهبری به عنوان سکان‌دار و جهت دهنده انقلاب اسلامی تبعیت کنند و مطیع رهبری باشند.
حجت الاسلام حاجی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی در اصفهان، حماسه ۹ دی را خاکستر کننده آتش فتنه علیه اسلام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امت در نهم دی پس از پیروزی در جنگ سخت وارد میدان شد و توطئه‌های دشمنان در فتنه را خنثی کردند و اجازه ندهند دشمنان با استفاده از پیاده نظام خود مسلمانان را به جان اسلام بیاندازند.

وی در ادامه افزود: دشمنان خیال می‌کردند می‌توانند با چند حرکت و عده‌ای افراد خودفروخته مردم را در مقابل اسلام و انقلاب اسلامی قرار دهند، نهم دی روز پیروزی امت بر بزرگترین خطر بود، تقابل انقلاب اسلامی با جبهه انقلاب پایانی ندارد و همیشه تا حق هست دشمن هست و همیشه این نبرد ادامه خواهد داشت.

سقوط برخی خواص در فتنه سال 88

حجت الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر لزوم حفظ بصیرت و بیداری ملت، تصریح کرد: برخی خواص در فتنه سال 88 سقوط کردند، فتنه طراحی ده ساله داشته و تا امروز ۹ جلد اسناد دائرة المعارف فتنه جمع شده است، ۱۶ مؤسسه آمریکایی راجع به فتنه کار کرده بودند و از سال ۸۴تابلوی فتنه در کنگره آمریکا بلند شده بوده است، در فتنه دعوای ما با چند انسان فریب خورده نیست بلکه طرف مقابل ما جبهه استکبار و صهیونیسم‌ها هستند، دشمنان می‌خواستند نظام را با جنبش سبز نابود کنند و این را ۴ سال پیش از فتنه مطرح کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش سران جهان استکبار برای حمایت از فتنه، اظهار کرد: خاطر دشمنان جمع بود که دیگر سفره انقلاب را تمام کردند و به همین دلیل بود که جسارت توهین به مقدسات را پیدا کردند، اما حماسه نهم دی و اقدام مردم علیه فتنه تمام این توطئه‌ها را خنثی کرد. مردم اصفهان اولین خروش‌ها علیه حکومت نظامی شاه را داشتند و در فتنه نیز هشتم دی ماه حماسه آفرینی و علیه فتنه قیام کردند.

وی فتنه را فرصتی برای انقلاب توصیف کرد و گفت: رهبر انقلاب در برابر همه فتنه‌ها و توطئه می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد گزندی به مردم و کشور و انقلاب برسد، این یکی از دستاوردهای فتنه برای کشور است که به خوبی نقش رهبری مشخص می‌شود، بعد از پیامبر اسلام(ص) کسی به رأس حاکمیت آمد که از جنس ایشان نبود اما پس از امام خمینی کسی به رأس امور آمد که از جنس امام و یک خمینی زنده است.

حماسه 9 دی شکر نعمت خداوند است

حجت الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: مردم در صورتی که کسی متعرض مبانی و دین و اعتقادات آنها شود با تمام قدرت در برابر دشمنان می‌ایستند، فریاد مردم هیهات منا الذلة است و با این مردم هیچ دشمنی توانایی مقابله ندارد، حماسه نهم دی شکر نعمت خداست و از زوایای مختلفی قابل توجه است و باید حوزه‌های علمیه و دانشگاه ها حماسه نهم دی را یک حماسه تمام شده ندانند بلکه ۹ دی حماسه‌ای است که از عاشورا آغاز گشته است.

وی با بیان اینکه اولین پیام حماسه نهم دی به رهبر معظم انقلاب این است که ما آماده‌ایم و اهل کوفه و صفین نیستیم و تا ابد حامی دین هستیم، تصریح کرد: ما امت هستیم و تا آخر ایستاده‌ایم و هرکسی تحت هر عنوانی بخواهد دل رهبری را به درد بیاورد با خشم این ملت مواجه خواهد شد، مردم از مسؤولان می‌خواهند که از رهبری به عنوان سکان‌دار و جهت دهنده انقلاب اسلامی، تبعیت کنند و مطیع رهبری باشند، این پیام مردم فارغ از جهت گیری‌های سیاسی خطاب به همه مسؤولان اعم از رؤسای قوا و فرماندهان نظامی است. مسؤولان باید سربازی و فرمانبری ولایت را انجام دهند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بی‌نیازی کشور از دست دراز کردن در برابر بیگانگان، اظهار کرد: اگر تکیه به جای دیگر داشته باشیم امداد خدا را از دست خواهیم داد، مسؤولان باید قدردان مردم باشند، اگرچه مردم تحت فشار هستند و حق دارند از مسؤولان مطالبه کنند اما باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به کسانی که در برابر انقلاب ایستادند و از بین رفتند و مردم با آنها مقابله کردند، خاطرنشان کرد: هرکه با انقلاب درافتد با امت درافتاده است و کسی که با این امت مقابله مند از بین خواهد رفت. حماسه نهم دی برای جوانانی که فتنه را ندیده‌اند و ظلم‌های آن را درک نکرده‌اند ایستادگی و بصیرت و صلابت است، و اینکه تا امت بصیرت و ایستادگی دارند توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خنثی خواهد و این امت مانند مسلمانان صدر اسلام حسین کش نخواهند شد و این امت با ولایت محوری به بصیرت و استقامت و پیروزی رسیده است./1304/پ203/ب1

ارسال نظرات