۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۴۵۵۲۱
عباسی:

دشمنان خیال خام براندازی نظام را به گور می‌برند

رییس اندیشکده یقین گفت: اگر دشمن تصور می کند که می تواند بر مشکلات معیشتی مردم موج سواری کند، اشتباه کرده و خیال خام براندازی نظام را به گور خواهد برد.
حسن عباسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن عباسی تحلیلگر سیاسی، رییس اندیشکده یقین  در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت ایام الله ۹ دی با عنوان «فتنه های عصری و عصر فتنه ها» در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، گفت: از آنجا که نظام سلطه و استکبار جهانی تحمل دیدن مراسمات بزرگداشت یوم الله ۹ دی را نداشت در روزهای اخیر به مطالبات بر حق مردم ایران در مسائل معیشتی رنگ و بوی سیاسی داد.

وی افزود: اینکه گفته شده خدا دشمنان ما را از احمق ها آفریده، کماکان مظاهر آن را در دنیا شاهد هستیم. ایالات مختلف آمریکا به ویژه در فرگوسن و سن لوئیس که ۶ ماه تمام مشغول حکومت نظامی و کشتار بود و ارتش وارد عمل شده بود، در آن موارد هیچ کسی از حق مظلومین و سیاهپوستان آمریکایی دفاع نمی‌کرد اما ایالات متحده، اعتراضات مردمی و مسائل معیشتی مردم ایران را در تقابل با حکومت مطرح کرده و در موضع حمایت نشسته است.

این تحلیلگر سیاسی ابراز داشت: از ۳۹ سال پیش عده کمی با شعار مرگ بر دیکتاتور، تلقی بازگشت باقیمانده های حکومت پهلوی را در اذهان خود داشته‌اند و این طبیعی است که دشمنان هر تحصن و اعتراض خیابانی را به نفع خود مصادره کنند اما اینکه سران نظام سلطه بی تحمل بوده و منتظر اتفاقی در اثر فشار و مشکلات معیشتی مردم بودند تا این تجمعات را به نفع خود مصادره کنند باید بدانند که اشتباه کرده‌اند.

عباسی اظهار داشت: اگر قرار است ترامپ اشتباه کارتر، ریگان و بوش پدر، کیلینتون و بوشِ پسر و اوباما را تکرار کند، ما نیز به عنوان حکومت و انقلابی که توان و تخصص آن تبدیل تهدید به فرصت بوده، این سازوکار را به فرصتی برای ادامه حرکت انقلاب اسلامی تبدیل کنیم.

وی بیان داشت: ترامپ به عنوان فرعون زمان خوب است بداند که در دوره هیچ پیامبری هیچ حکومت دینی شکل نگرفت که ۳۹ سال دوام داشته باشد و در تاریخ برای اولین بار است که گروهی از مردم جهان تلاش کرده‌اند به نام دین، حکومت دینی شکل دهند و دو عبد صالح خدا زعامت این مردم را عهده دار باشند. در دوره ائمه اطهار(ع) نیز هیچ امام معصومی امکان حکومت دینی به مدت ۴۰ سال برای آنها فراهم نشد، امام علی(ع) تنها امامی بودند که تنها به مدت ۴ سال حکومت کردند و با تحمیل جنگ‌های گوناگون به ایشان در نهایت در مسجد کوفه به شهادت رسیدند.

رییس اندیشکده یقین گفت:  اراده حضرت حق بر این بوده که به نام دین و اسلام، حکومتی سر کار بیاید که ۳۹ سال دوام داشته باشد و این حکومت تمام عصاره انبیا و ائمه اطهار(ع) و همه مصلحان و شهدای تاریخ بشر برای تحقق سازوکارهای حق، احیای کلمه الله باشد و پرچم کشور در قله های رفیع مناسبات جهانی برای زمینه سازی ظهور به احتزاز درآید، اگر دشمن فکر کرده با مشکلات معیشتی مردم می‌تواند موج سواری کند، اشتباه کرده و این خیال خام را به گور خواهد برد.

وی ابراز داشت: دشمن بداند ته مانده لیبرال‌هایی که درون این جامعه و حکومت، بعضی ارکان را به دست گرفته‌انددر این ماجرا آبروی خود را خواهند گذاشت و ریشه لیبرالیسم از این جامعه و ملت کنده خواهد شد

عباسی افزود: منافقان هفده هزار شهید ترور را روی دست جامعه ما گذاشتند، امروز تمام زور و نهایت شجاعت‌شان انتشار اخبار کذب، جوسازی و عملیات روانی کردن است، برای آنها هنوز باید این نکته را تکرار کرد که اگر در پیکره جناح و جریان مخالف اسلام و انقلاب اسلامی، مَردی وجود دارد که همچون حججی ها سرش به خاطر اعتقاداتش بریده شود، گوی و میدان حاضر است اما اگر مسأله، فضای روانی و رسانه‌ای و جوسازی و حمایت اربابانی مثل ترامپ در کاخ سفید و نتانیاهو در فلسطین اشغالی است، این همان فرمایش نیکی است که خدا دشمنان ما را از احمق ها آفریده است.

وی ابراز داشت: کمتر از دو سه روزی نشده که دشمنان برای هزارمین بار دست خود را برای مردم رو کردند؛ دشمنان بدانند همین مردمی که امروز به خاطر مشکلات معیشتی به خیابان آمده‌اند حساب خود را از دیگران جدا کرده‌اند زیرا این مردم مشکل معیشتی خود را با اصل نظام، انقلاب و اسلام پیوند نمی‌زنند. اگر هم جوانان ما در فضاهای سایبر می‌شنوند که در گوشه و کنار برخی شعار ساختارشکنانه می‌دهند بدانند این شعارها از روز اول بوده است.

وی اظهار داشت: اگر مشکلات معیشتی مدنظر دشمن است باید بداند در مذاکرات هسته ای حداقل باید از جریان لیبرالی که در ایران بوجود آمده بود در رفع تحریم‌ها کمک می‌کرد تا جریان لیبرال حداقل درون نظام ما جایگاهی داشته باشد یعنی کسانی که پشت تریبون‌ها به جای خدا از کدخدا گفتند و کدخدا را حلال مشکلات دانستند، دشمن باید به عنوان کدخدا لیبرال‌ها را حمایت می‌کرد تا در نظام وجهه ای پیدا کنند اما آبروی آنها را هم برد. در تظاهراتی که اتفاق افتاده بیشتر از هر کسی جریان لیبرال ضرر خواهد کرد که پیام فوق العاده بدی برای آمریکا و غرب‌گرایان در داخل و خارج دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  امام جامعه در شرایطی که بسیاری از نهادها مختل هستند فرمان آتش به اختیار می‌دهند،محسن حججی  تربیت شده منبر عزاداری امام حسین(ع) است که باید الگوی جوانان باشد، اگر الگوی نامناسبی را به خورد جوانان دهند افراد در تشخیص بزنگاه ها دچار مشکل خواهند شد./966/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات