۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۴۵۵۲۶
امام جمعه تبریز:

دشمنان به دنبال فتح خاکریزهای اعتقادی ملت ایران هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: دشمنان با راه‌اندازی جنگ آرام و بی صدا به دنبال فتح خاکریزهای اعتقادی ملت ایران هستند.
آل هاشم در بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امشب در جمع اساتید، طلاب و روحانیان حوزه علمیه شهرستان بناب اظهار داشت: دشمنان نظام و اسلام با ناامیدی از برخورد سخت افزاری، روی به جنگ نرم و فرهنگی علیه انقلاب آورده اند.

وی با بیان این‌که دشمنان با راه‌اندازی جنگ آرام و بی صدا به دنبال فتح خاکریزهای اعتقادی ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های دشمن این است که با ایجاد شبهه در آموزه های دینی و فرهنگی ملت مسلمان ایران زمینه را برای براندازی انقلاب و ضربه بر پیکر نظام اسلامی فراهم کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که فتنه 88 طرحی برای براندازی نظام اسلامی ایران بود، اظهار کرد: ولایت پذیری، بصیرت و هوشیاری آحاد ملت و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه‌های از پیش طراحی شده دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که باید ابعاد حماسه نهم دی تاریخی و اهداف شوم فتنه سال ۸۸ در فرصت های مختلف به مردم روشنگری شود، گفت: حماسه 8 دی مردم تبریز مقدمه خروش ملت ایران در نهم دی بود؛ مردم آذربایجان در این واقعه نیز ثابت کردند که پیش‌رو و پیشگام هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که دشمنان سعی می‌کنند مردم ما را نسبت به آینده نا امید کنند و کسانی که در سال 88 آن حرکت‌‌ها را انجام دادند، کشور را سالیان سال عقب بردند، ابراز کرد: سه روز قبل از انتخابات اوباما به رهبری نامه نوشت که حل مشکلات منطقه بدون ایران ممکن نیست اما بعد از جریان انتخابات نه تنها این مساله ادامه نداشت بلکه تحریم و تهدید و فشار افزایش یافت.

وی ادامه داد: عده‌ای در عاشورای حسینی به مقدسات دینی و مذهبی ملت ایران بی‌‌حرمتی کردند، که البته این مسأله حتی کسانی که غافل شده بودند را بیدار کرد و موجب شد همان ها نیز در صحنه حاضر شوند و به سیل خروشان ملت ایران در حماسه نهم دی بپیوندند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: اگر بصیرت نباشد ناخواسته در طرح دشمن قرار خواهیم گرفت، حتی عده‌ای در جریان فتنه 88 که اتفاقا انقلابی هم بودند، ناخواسته در دام دشمنان قرار گرفتند، که در نهایت 9 دی به آغوش ملت بازگشتند و در صف ولایتمداران قرار گرفتند./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات