۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۴۵۵۲۸
معاون آموزش مدرسه علمیه خاتم الانبیا بابل:

۹ دی عید عاقبت بخیری ملت ایران است

حجت الاسلام محرابیان ۹ دی را عید عاقبت بهخیری ملت ایران بیان کرد و گفت: در مقابل روسیاهی برخی از چهره های خائن به انقلاب و اسلام در فتنه ۸۸، مردم با ولایتمداری و حضور به موقع در دفاع از ارزش ها روسفید شدند.
اسماعیل محرابیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام اسماعیل محرابیان، معاون آموزش مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل امشب در مراسم بزرگداشت 9 دی در دانشگاه نوشیروانی با گرامیداشت این حماسه بزرگ، گفت: حماسه بزرگ 9 دی با تاسی وحدت بخش مردم در دفاع از ولایت فقیه برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاوادنه شد.

وی افزود: ماجرای فتنه 88 درس عبرت تاریخی برای ملت ما است و باید همواره این موضوع برای ما در جهت عبرت آموزی جامعه مورد بازخوانی قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به داستان های مختلف سرگذشت اقوام و پیامبران در قرآن، خاطرنشان کرد: هدف مهم خداوند متعال برای مطرح کردن سرنوشت پیامبران الهی، درس آموزی و عبرت گیری برای همه بشریت است تا همواره آن را در جلوی چشمان خود مدنظر قرار دهند.

وی با بیان دوران صدر اسلام و دوران بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص)، تصریح کرد: ماجرای سقیفه و انحراف جامعه اسلامی بعد از پیامبر اسلام(ص) به دلیل عدم تبعیت از ولایت و دور شدن از مسیر حق بود و به دلیل عدم استقرار حق در مرکز جامعه اسلامی، سرنوشت تاریخ تغییر پیدا کرد.

حجت الاسلام محرابیان به اصرار مقام معظم رهبری برای زنده نگه داشتن موضوع فتنه 88 برای جامعه ما، گفت: بازبینی و بازخوانی فتنه 88 موجب عبرت گیری جامعه ما برای فرو نرفتن در دام های فتنه های جدید است.

وی تاکید کرد: دنیا محل انواع فتنه ها، آزمایش ها و مسیرهای خطرناک است و حتما در مسیر انقلاب شاهد فتنه انگیزی دیگری از سوی دشمنان خواهیم بود.

معاون آموزش مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) با بیان این مطلب که عبور از پیچ های خطرناک در مسیر انقلاب تنها با تاسی و تبعیت از ولایت امکان پذیر است، اظهار داشت: تعبیر مقام معظم رهبری از قرار داشتن انقلاب در پیچ بزرگ تاریخی بر اساس واقعیت مهم دنیای امروز یعنی رویگردان شدن جامعه بشری از نسخه های ناکارآمد مارکسیستی و لیبرالیستی برای جامعه است و باید نظام اسلامی کارآمد بودن دین را در عرصه اداره جامعه نشان دهد.

وی افزود: دشمنان به روش های مختلف به دنبال توقف مسیر انقلاب با انواع توطئه ها و به شکست کشاندن آن هستند تا خودشان را از فروپاشی نجات دهند.

حجت الاسلام محرابیان رصد فتنه ها را از سوی نخبگان و مردم مهم بیان کرد و گفت: فتنه جدید بر مبنای از بین بردن روح امید در جامعه اسلامی ما است و باید مسؤولان با مدیریت صحیح جامعه و تبعیت از فرامین ولایت فقیه موجب کاهش نگرانی های مردم از مسائل اساسی شوند.

وی ادامه داد: مردم با ولایت پیوندی مستحکم دارند و باز هم مانند فتنه 88 ثابت می کنند که همواره تبعیت کاملی از ولایت فقیه انجام می دهند و محاسبات دشمنان را بر هم می زنند.

استاد حوزه علمیه با تمجید از زمان شناسی و اقدام به موقع مردم در 9 دی 88، تصریح کرد: در مقابل روسیاهی برخی از چهره های خائن به انقلاب و اسلام در فتنه 88، مردم با ولایتمداری و حضور به موقع در دفاع از ارزش ها روسفید شدند.

وی افزود: تا گوشمان به سخنان ولایت باشد و در مسیر خواسته های ولایت فقیه حرکت کنیم، هیچگاه به زمین خواهیم خورد.

حجت الاسلام محرابیان 9 دی را عید عاقبت بخیری ملت ایران عنوان کرد و اظهار داشت: اگر ملتی تنها از خداوند بترسد از هیچ دشمنی هرچند به ظاهر ابرقدرت نخواهد ترسید و دست یاری خداوند حامی این ملت است.

وی تاکید کرد: باید در مقابله فتنه هایی که در مسیر جامعه ما سرازیر می شود، هوشیارانه عمل کرد و این انقلاب را به عنوان امانت از جانب امام راحل و شهدا به دست صاحب اصلی آن یعنی امام عصر(عج) رساند./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات