۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۵۴۵۶۸۸
مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های اردبیل:

حماسه ۹ دی نظام جمهوری اسلامی ایران را پایدارتر کرد

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: حماسه ۹ دی با بصیرت و آگاهی ملت همیشه درصحنه ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایدارتر کرد.
حماسه ۹دی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزارشد، اظهار کرد: امروزه با گسترش اسلام در دنیا، به  تمام جهانیان ثابت شده که پرچم‌دار اسلام ناب محمدی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و  با پرچمداری مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان اداره می‌شود.

وی با بیان این‌که  در فتنه 88 انتخابات و تقلب بهانه‌ای بیش نبود افزود: دشمن با استفاده از این فتنه اصل نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته بود که این نقشه شوم دشمن، با بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ناکام ماند.

مسؤول  دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل ادامه داد: انسان همواره از آغاز خلقت در مسیر آزمایش قرار گرفته است و از همین رو فتنه و شیطان همیشه در کمین است.

حسنی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی پیروز شده است افزود: باید با هوشیاری و دانایی در مقابل توطئه‌های دشمن در داخل و خارج از کشور ایستاد چرا که این پیروزی به آسانی به دست نیامده که به این آسانی نیز به دست دشمن بیفتد.

وی تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی در فتنه 88 حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند و در روز عاشورا بار دیگر حق را از باطل جدا کردند.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های اردبیل با تأکید بر این‌که عمل به فرامین رهبر انقلاب اسلامی و گوش کردن به فرمایشات و سفارشات ایشان راه پایداری انقلاب اسلامی را هموار می‌سازد گفت: نیازها و مطالبات شخصی خود را به پای نظام نگذاریم و با وحدت بیشتر دشمن را نا امید سازیم.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این مراسم تصریح کرد: 9 دی روز وحدت در کشور بود، روزی که به واسطه آن بار دیگر ثابت کردیم در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان این‌که ایران اسلامی در حال حاضر در معرض هجمه‌های فراوانی از سوی دشمن است گفت: هر خطا یا توفیقی که وجود داشته باشد همگان در آن سهیم هستیم و  فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به همه ملت ایران است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: گاهی  حوادث و مشکلاتی  در سطح کشور اتفاق می‌افتد که بسیار ناخوشایند است اما باید بدانیم همه در یک سنگر هستیم و با هر حادثه کوچک همدیگر را دشمن نخواهیم کرد./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: مهر

ارسال نظرات