۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۴۵۸۴۴
روحانی بحرینی:

آل خلیفه توانایی ایستادگی در برابر مقاومت را ندارد

یکی از رهبران جریان الوفای اسلامی تأکید کرد که آل خلیفه توانایی ایستادگی در برابر مقاومت را ندارد.
حجت الاسلام مرتضی السندی از رهبران جریان الوفای بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی السندی از رهبران جریان الوفای اسلامی بحرین در سخنانی که به مناسبت سالروز شهادت شیخ نمر باقر النمر از علمای شیعه عربستان برگزار شد، این مراسم را تجدید عهد با مقاومت توصیف کرد.

وی گفت: سال 2017 سال سختی برای دشمنان ملت بحرین بود و سال جدید مطمئنا سختتر خواهد بود. در آغاز سال جدید به روح شهدای مقاومت در برابر دیکتاتوری درود می فرستیم.

این روحانی بحرینی با اشاره به اینکه رابطه مستقیمی میان شهید نمر و مساله و شهدای بحرینی وجود دارد، افزود: بحران آفرینی نظام آل خلیفه و سرکوب و ایجاد هراس بر اساس احکام اعدام جدید نشان دهنده ناکامی پروژه سعودی در رابطه با آل خلیفه است.

وی تصریح کرد که نظام بارها قتل و اعدام و استفاده از ارتش های بیگانه را مورد تجربه قرار داد اما نتوانست تظاهرات و درخواست سرنگونی نظام از سوی مردم را متوقف کرده و هیچگاه توانایی ایستادگی در برابر مقاومت را ندارد.

حجت الاسلام السندی با محکومیت اقدام پارلمان انگلیس در تروریستی خواندن یکی از گروه های انقلابی بحرین اظهار داشت: این اقدام کاملا بی ارزش بوده و با هدف مشروعیت بخشیدن بی حد و مرز به دیکتاتوری در بحرین صورت می گیرد. این در حالی است که دولت انگلیس نسبت به قلع و قمع و سرکوب در بحرین سکوت کرده و اقدامات آل خلیفه را محکوم نمی کند.

عضو ارشد جریان الوفای اسلامی بر لزوم استمرار جنبش ملت بحرین تأکید کرد و ادامه داد: ملت بحرین با توکل به خدا و اعتماد به توانایی هایشان به نهضت و مقاومت ادامه دهند و تحت تاثیر بی توجهی جامعه جهانی در قبال تحولات کشور قرار نگیرند./980/ب903/د

ارسال نظرات