۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۴۵۹۰۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

صف اغتشاش‌گران و معترضان از هم جدا است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: صف اغتشاشگران و معترضان از یکدیگر جدا است؛ به همین دلیل باید صدای به‌حق مردم در خصوص معیشت و اقتصاد به گوش مسؤولان برسد.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در جمع مردم ولایتمدار بجنورد در مراسم برائت از فتنه‌گران نوظهور، با تشکر از حضور خودجوش، آتش به اختیار و غیرتمندانه مردم باوفا و ولایتمدار شهرستان بجنورد افزود: به همه اغتشاشگران و مخالفان نظام نشان دادید که ملت ما بیدارند و از منافق و فتنه‌گر و آشوب گر بیزارند.

وی همچنین از زحمات نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی که به زیبایی و بهترین شکل اغتشاشات اخیر را مدیریت کردند تا به کوری چشم دشمنان، استان خراسان شمالی سالم‌ترین استان در حوادث اخیر باشد، تشکر کرد.

امام جمعه بجنورد با اعلام اینکه سرمهره و اغتشاشگران اصلی در شهر بجنورد دستگیر شده‌اند افزود: اکثر افراد اغتشاش‌گر، از خارج از این استان آمده بودند.

وی در ادامه بیان کرد: مردم خراسان شمالی نجیب غیرتمند، ولایت باور و ولایت محور هستند و اگر دشمن بخواهد در این صف فولادین رخنه کند، چشم‌های بیدار، آنها را رصد و شناسایی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: اغتشاش‌گران به دنبال این هستند که آرامش زیبای ملت را به هم بزنند؛ ولی بدانند همان‌گونه که رهبر ما انقلابی است این ملت هم انقلابی است.

وی همچنین خطاب به امت اسلام افزود: ستبر، قوی و مقتدر و در صحنه راست‌قامت بمانید و این را بدانید هرچه در صراط مستقیم محکم و پابرجاتر باشید غیظ و ناراحتی دشمنان بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: هیچ قدمی برنمی‌دارید مگر آنکه دشمنان از آن قدم‌های شما ناراحت می‌شوند و اکنون که شما برای دفاع از دین خدا و خون شهدا و انقلاب اسلامی در این راهپیمایی قدم گذاشته‌اید، دشمنان ناراحت هستند؛ اما خداوند در جواب غیظ دشمنان اسلام در قرآن می‌فرماید: از غیظتان بمیرید.

وی تصریح کرد: آشوبگران راه به جایی نمی‌برند و مانند کف روی آب هستند و دوام ندارند؛ اما انقلابیان اصلی همچون رودخانه اصلی هستند و میدان را برای آشوب گران تنگ می‌کنند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: وقتی سیل راه بیفتند و نسیم قدرت الهی وزیدن بگیرد و آفتاب شجاعت و غیرت بر این ملت ببارد کف‌های ناچیز از بین می‌روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: امیرالمؤمنین (ع) فتنه‌گران را نفرین و معرفی کرده است و آنها کسانی هستند که در جایی دیده نمی‌شوند مگر در آشوب‌ها که این عده از افراد دوامی ندارند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی راه به جایی نمی‌برند؛ زیرا خامنه‌ای رهبر است و دشمن او ابتر است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: افرادی که اموال عمومی و مردم را از بین می‌برند افراد پستی هستند و جایگاه و تکیه‌گاهی در این ملت و نظام ندارند.

وی خاطرنشان کرد: پشتوانه نظام ما ملت انقلابی و غیرتمندی هستند که همواره پشتوانه ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولتمردان بدانند که این مردم می‌دانند گرانی و بیکاری هست ولی آمده‌اند به دهان آشوبگران بزنند؛ اما شما هم باید برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور و مردم شبانه‌روزی کار کنید چراکه این ملت صبور و نجیب‌اند و باید برای رفع مشکلات اقتصادی آنها همت و تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: البته صف اعتراض‌ها و اغتشاش‌ها از هم جداست؛ ازاین‌رو باید صدای به‌حق مردم در خصوص معیشت و اقتصاد به گوش مسؤولان برسد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات