۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۴۵۹۹۶
امام جمعه تبریز:

موازی کاری معضل فعالیت های فرهنگی است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: تمامی اقدامات باید با پیوست فرهنگی همراه باشد، هر چند ماهیت برخی وزارتخانه ها فرهنگی نباشد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی صبح امروز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: مسأله فرهنگ باید در اولیت کاری تمامی سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی برخوردهای سخت افزاری با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پرهزینه ارزیابی می کنند، از این رو تمام توجه خود را در حوزه فرهنگی متمرکز کرده اند و نهایت تلاش خود را برای تهاجم فرهنگی علیه نظام به کار گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: تمامی اقدامات باید با پیوست فرهنگی همراه باشد، هر چند ماهیت برخی وزارتخانه ها فرهنگی نباشد، انتظار داریم وزیر ارشاد در جلسات هیأت دولت هماهنگی میان دستگاه ها و وزارتخانه ها را در خصوص این مسأله داشته باشند.

امام جمعه تبریز با تشکر از تلاش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اجرای برنامه های غنی فرهنگی ادامه داد: متأسفانه موازی کاری های فرهتگی معضلی برای نتیجه‌بخشی در این عرصه شده است، عجیب است که دستگاه های متولی فرهنگ در کشور هماهنگی با یکدیگر ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به تجلیل از فعالان فرهنگی، قرآنی و ادبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز گفت: این رویه خوشبختانه مطلوب اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان بوده و شاهد استقبال آحاد مردم از این روند بوده ایم.

وی با بیان این‌که جلسات شورای فرهنگ عمومی استان به صورت منظم و کاربردی در سراسر آذربایجان شرقی پیگیری و برگزار می شود، گفت: مسائل و موضوعاتی که در جلسات این شورا مطرح می شود، همه مبتلابه و موضوع روز منطقه بوده و سعی داریم در راستای رفع چالش های فرهنگی استان قدم برداریم./935/پ203/ب1

ارسال نظرات