۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۵۴۶۱۷۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

پرونده سیاه آمریکا نزد ملت ایران با دلسوزی های عوام فریبانه پاک نمی شود

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که خیال دولتمردان آمریکایی راحت چون مردم کشورمان فریب اظهارات مشمئز کننده آنها را نخواهند خورد، گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند و در این اتفاقات اخیر نیز این مسأله به وضوح ثابت شده است.
امام جمعه نکا

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی دفاع از انقلاب، این حضور خودجوش مردم را نشان دهنده اوج بصیرت آنها دانست.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مردم کشورمان در همه ادوار انقلاب اسلامی پشتیبان نظام اسلامی بودند، افزود: این مردم همه مشکلات و سختی ها را به دلیل عزت و اقتدار اسلام و انقلاب تحمل کردند.

امام جمعه نکا با تأکید بر این که ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی اجازه نخواهند داد که دشمنان از فضای داخلی کشورمان سوء استفاده کنند، بیان داشت: دشمنان و بدخواهان انقلاب باید بدانند تا زمانی که این مردم در صحنه حضور دارند، اجازه نخواهند داد کوچکترین صدمه ای به انقلاب وارد شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان در عرصه دفاع از انقلاب همواره پیشگام بوده اند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب باید این رویای نفوذ در کشورمان را با خود به گور ببرند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید بر این که آمریکا و هم پیمانان غربی و عربی اش باید بدانند که جمهوری اسلامی سوریه و عراق نیست که بتوانند با دخالت و نفوذ این کشورها را به ویرانه تبدیل کنند، تصریح کرد: مردم هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند و اجازه تحرک به دشمنان انقلاب را نخواهند داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران هر صدایی که از حلقوم دشمن علیه انقلاب بیرون بیاید خفه خواهند کرد، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که مردم کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب همواره با این گونه مشکلات و بحران ها مواجه بودند و وحدت و همبستگی همه این فتنه ها را خنثی کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در فتنه 96 به خوبی با چهره واقعی آمریکای جنایت کار آشنا شده اند، تصریح کرد: این ملت با بصیرت فریب ژست های انسان دوستانه جنایت کاران آمریکایی را نخواهند خورد.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هنوز جنایت وحشیانه آمریکایی ها در سرنگونی هواپیمای مسافربری کشورمان در سال های ابتدایی انقلاب را از یاد نبرده اند، تصریح کرد: آمریکا نزد ملت بزرگ ایران پرونده سیاهی دارد که با این گونه دلسوزی های عوام فریبانه پاک نخواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آمریکایی ها باید به دخالت های آشکار خود در امور داخلی کشورهای مستقل پایان دهند، خاطرنشان کرد: اگر امروز می بینیم که سوریه، عراق و برخی دیگر از کشورهای مسلمان منطقه این گونه ویران شده اند به دلیل دخالت های آمریکایی ها است.

امام جمعه نکا با اشاره به این که پرونده آمریکایی ها در چهار دهه اخیر سرشار از جنایت، جنگ و خونریزی است، خاطرنشان کرد: در هر نقطه ای از این کره خاکی اگر جنگ و خونریزی دیده شود یک طرف ماجرا آمریکایی ها حضور دارند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مقامات آمریکایی با کمال وقاحت و بی ادبی ملت های مستقل را تهدید و توهین می کنند، تصریح کرد: گویا دولتمردان آمریکایی فراموش کرده اند که اگر امروز منطقه خاورمیانه نا امن است به دلیل فروش سلاح های مرگباری است که این کشور به برخی حکام دیکتاتور منطقه فروخته است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که خیال دولتمردان آمریکایی راحت چون مردم کشورمان فریب اظهارات مشمئز کننده آنها را نخواهند خورد، خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند و در این اتفاقات اخیر نیز این مسأله به وضوح ثابت شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در این چند روز اخیر ثابت کردند که همچنان به انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند، بیان داشت: مردم فهیم و هوشیار کشورمان با اذعان به این که مشکلات اقتصادی و گرانی در کشور وجود دارد باز هم در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب ایستادند./۱۳۱۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات