۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۴۶۲۱۷
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

تقدیر تشکل اساتید حوزه از حضور حماسی مردم در دفاع از انقلاب

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه از حضور حماسی مردم در پاسخ به اغتشاشات اخیر تقدیر کرد.
راهپیمایی باشکوه مردم قم در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرگزاری رسا، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور  بیانیه  از حضور حماسی مردم در پاسخ به اغتشاشات اخیر تقدیر کرد که این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

معجزه جمهور

این ایام، کمتر کسی  است که از اخبار اغتشاشات کشور بی خبر باشد. دی ماه فرا رسید و مردم آماده ی تعظیم حماسه به یاد ماندنی 9 دی سال 1388 وخاموش کردن فتنه ؛ وتکریم قیام 19 دی  1356 ، سالروز به یاد ماندنی خروش مردم مؤمن و انقلابی در مقابل طاغوت پهلوی می شدند؛ اما به ناگاه از چندین  شهر کشور اخبار آشوب و حمله ی عده ای اغتشاشگر به اماکن مذهبی وعمومی به گوش رسید .واقع ماجرا چه بود؟

تشکل اساتید سطوح عالی  وخارج حوزه علمیه قم بر این باور است که دشمنان قسم خورده ی این نظام اعم از آمریکای جنایتکار ،رژیم اشغالگر قدس ،انگلیس فتنه گر و آل سعود جنایتکار، هر زمان که بتوانند از ضربه زدن به این نظام کوتاهی نمی کنند، اینان اعتراضات مردم شریف کشورمان به سیاست های اقتصادی دولت را بهترین فرصت برای براندازی نظام جمهوری اسلامی پنداشته اند.

آن ها که از پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت در منطقه و راهبری های داهیانه  رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای (دام ظله) به خشم آمده اند، با همراه کردن ایادی خائن و بعضاً سازشکار خود در ایران، خیال نابودی این نظام را در سر می پرورانند.

این بود که این بار ،بدون مقدمه سازی و به دور از هر گونه اقدامات پوششی مستقیم به سراغ مسجد ،حسینیه، ،حوزه های علمیه،  ودفاتر ائمه جمعه ونهاد های مذهبی کشور رفتند  و نیات پلید خود را آشکار ساختند.

اینجا بود که :

صبر مردم به سر آمد، به خروش آمدند و بر سر فتنه گران فریادبرآوردندو انزجار خویش را از آنان اعلام نمودند.

این حرکت معجزه گونه مردم مؤمن،غیور و انقلابی و همیشه در صحنه  میهن اسلامی مان،چندین نکته را یاد آور می گردد:

1- اعتراض به سیاست های اقتصادی دولت و عدم اقدام جدی در خصوص اقتصاد مقاومتی مانع آن نمی گردد تا نسبت به هویت اسلامی ایرانی خویش و حفظ نظام کشور اسلامی بی تفاوت باشند.

2- شعار های مردم حماسه آفرین در این روزها حکایت ازتقاضای اقدام مقتدرانه و به موقع دستگاه های امنیتی و قضایی کشوردارد.

3- هر گونه مسامحه با اغتشاشگران که منجر به قتل هم وطنان و تخریب اموال گردید از نظر مردم هیچ گونه توجیه  قانونی ندارد.

4- سازش با توطئه گران خارجی با اصول این انقلاب، سازگاری ندارد.

 امید آن که با اقدام مناسب از سوی مسؤولین؛ نظم ، آرامش و امنیت به کشور برگشته و مردم عزیز این مرز و بوم به خواسته های به حق خود برسند.

دبیرخانه تشکل اساتید  سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

/۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات