۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۴۶۲۲۳
حجت الاسلام والمسلمین علوی:

گروه های تروریستی و معاندان نظام زخم خورده سربازان گمنام امام زمان هستند

وزیر اطلاعات با بیان اینکه گروه های تروریستی و معاندان نظام زخم خورده سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند، گفت: این گروه ها با اقدامات جنایت کارانه خود به دنبال انتقام از نظام اسلامی هستند.
حجت السلام علوی وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مراسم گرامیداشت شهدای منطقه مرزی پیرانشهر ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات و مسؤولان استانی و کشوری در حسینیه اعظم بنی هاشم ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در این مراسم با اشاره به مقام والای شهدا و جایگاه بی بدیل شهادت، اظهار داشت: امروز امنیت پایدار ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و رشادت رزمندگان اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی بزرگترین قدرت بازدارنده ایران علیه تهاجم دشمن است، گفت: ملتی که زیر بار ذلت نرود و با عزت زندگی کند و از مرگ نهراسد همیشه سربلند خواهد بود و دشمنان در برابر ارداه آن ملت عاجز خواهند بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به دشمنی و عداوت با نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: معاندان نظام و گروه های تروریستی با اقدامات جنایتکارانه خود به دنبال ضربه به انقلاب اسلامی و کشور هستند اما به فضل الهی و هوشیاری سربازان امام زمان تمام این توطئه ها در هم شکسته شد.

وی با بیان اینکه با عملکرد خود از گروه های تروریستی انتقام خواهیم گرفت، افزود: عناصر ضد انقلاب با توجه به دستور العمل هایی که داشتند به دنبال تقویت عناصر خود در داخل کشور و جهت دهی به اغتشاشات بودند که به فضل الهی این گروه تروریسی به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت به دنبال زندگی با سعادت و عزت است، گفت: شهادت عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی و مسیری برای حیات با عزت است که این شهیدان والا مقام به این جایگاه ارزشمند دست یافتند.

وزیر اطلاعات در ابتدای مراسم با تشکر از حضور مسؤولان لشکری و کشوری در مراسم گرامیداشت شهدای منطقه ای مرزی پیرانشهر، ابراز تأسف و تسلیت رییس جمهور را به حضار و خانواده شهدا ابلاغ کرد.

لازم به ذکر است روز چهارشنبه سیزدهم دی ماه سه شهید والامقام در جریان تعقیب عناصر ضد انقلاب و درگیری با اشرار مسلح که قصد تشدید اعتشاشات اخیر را داشتند، در منطقه مرزی پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند./۸۵۴/پ203/ب1

ارسال نظرات