۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۵۴۸۶۴۸

پیکر هفت تن از شهدای مدافع حرم در قم تشییع شد

پیکر مطهر هفت تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و اقشار مردم در قم برگزار شد.
هفت تن از شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر هفت تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.

پیکرهای پاک شهیدان حبیب حسینی، محمد انور حیدری، عبدالله حیدری و سید احمد حسینی از تیپ فاطمیون و علی جعفر، محمدعلی و عابد حسین از تیپ زینبیون بروی دستان مردم شهید پرور و قدرشناس قم تشییع شد.

در این تشییع سردار سیروس صابری جانشین فرمانده سپاه تهران، حجت الاسلام سیدحسن اکبری جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) و خانوادهای شهدای مدافع حرم حضور داشتند.

مردم با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حسین حسین شعار ماست، لبیک یا زینب(ع)، لبیک یا حسین(ع) شهدای مدافع حرم را بدرقه خانه ابدی کردند.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا از مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز و پس از انتقال پیکر مطهر این شهدا به روی دست مردم قدرشناس قم تشییع و برای اقامه نماز به حرم کریمه اهل‌بیت(س) منتقل شدند.

پیکر مطهر این شهدا پس از اقامه نماز توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم و در پایان برای خاکسپاری به قطعه 31 آرامستان بهشت معصومه(س) منتقل شدند./978/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات