۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۵۴۸۶۵۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد؛

آیت‌الله خاتمی و صفارهرندی سخنرانان مراسم ۱۲ و ۲۲ بهمن در بوشهر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم روز ۱۲ بهمن‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر و با حضور صفارهرندی و مراسم روز ۲۲ بهمن ماه با سخنرانی آیت‌الله خاتمی برگزار می‌شود.
نصرالله شفیعی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، نصرالله شفیعی ظهر امروز در نخستین تشکل کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در نوع خود بی‌نظیر بوده که مردمی و فرهنگی‌بودن آن از جمله مهمترین شاخص‌های انقلاب اسلامی ایران در بین سایر انقلاب‌ها است.

وی افزود: استقرار نظام اسلامی و ایجاد یک زمینه مناسب برای خدمت به مردم  در کنار آبادی کشور، یکی از اهداف انقلاب 57 ایران اسلامی بوده است هر چند عده‌ای به دنبال این هستند که فکر می‌کنند تاریخ مصرف انقلابی‌بودن در کشور ما به اتمام رسیده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی با نظام جمهوری اسلامی دو روی یک سکه هستند که از سوی مدیران انقلابی و مردم همیشه در صحنه با همان روحیه سال 57 برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

شفیعی یادآور شد: نباید فکر کنیم که دوران انقلاب تمام شده و فقط در یک ساختار سیستماتیک به دنبال ساخت و ساز عمرانی باشیم، هر چند این منطق متاسفانه در کشور و در نگاه برخی از مدیران دیده می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآور شد: تمام کارکرد ما در دهه فجر این است که بتوانیم روحیه شاداب انقلابی را در میان مردم حفظ کنیم که تشکیل کمیته‌ها و تناسب هر ماموریت دستگاه با عضویت در این کمیته‌ها، زمینه مشارکت این دستگاه ها در برنامه‌های دهه فجر انجام شود که عدم مشارکت فعال دستگاه‌ها نشان از عدول آنها در مشارکت در برنامه‌های دهه فجر انقلاب است.

وی یاد‌آور شد: این کمیته‌ها در برنامه‌های دهه فجر مسؤولیت مستقیم و نقش‌آفرینی قابل محسوس دارند و اگر احساس کنند که مسوولیتی در این زمینه ندارند، اشتباه می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: همه ما مدیون انقلاب هستیم و همه عزت و سرافرازی و استقلال ما مدیون انقلاب است که با حضور در مراسم دهه فجر می‌توانیم به استمرار این نظام کمک کرد در حالی که هرگونه کاهلی در این بخش می‌تواند سبب نفوذ و رسوخ دشمن در بدنه انقلاب شود.

شفیعی بیان کرد: 22 بهمن ماه یکی از نقاط برجسته از مشروعیت و حضور مردمی در انقلاب اسلامی است که نقش مدیران با داشتن برنامه‌های مناسب در این بخش می‌تواند به این حضور و مشروعیت بیشتر کمک کند.

وی با اشاره به دو اتفاق 9 و 13 دی ماه امسال، اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد اغتشاش فتنه‌گرانی بودیم که از طرف سرویس‌های خارجی زمینه ایجاد خرابکاری‌هایی در کشور ایجاد کردند که با حضور گسترده مردم در روز 13 دی‌ماه که یک نوع بیعت مجدد با انقلاب اسلامی بود، مواجه شدیم

شفیعی با اعلام این که دهه فجر یکی از مصادیق حضور مردم در صحنه انقلاب است، گفت: مراسم روز 12 بهمن‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر و با حضور صفارهرندی و مراسم روز 22 بهمن ماه از محل بسیج مرکزی بوشهر واقع در خیابان امام خمینی(ره) تا میدان تشریفات و با سخنرانی آیت‌الله خاتمی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می‌شود./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات