۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۴۸۷۵۱
امیر حاتمی:

اقتدار دفاعی سبب سربلندی انقلاب اسلامی شده است

وزیر دفاع با بیان این که اقتدار دفاعی و نظامی سبب سربلندی و قدرت انقلاب اسلامی شده است، اظهار داشت: تمامی نیازهای دفاعی و نظامی کشور به صورت بومی تهیه می شود.
حاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به توطئه های دائمی استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: امروزه وزارت دفاع رسالت مهم و سنگینی برای دفاع از انقلاب بر عهده دارد.

وی افزود: وزارت دفاع از نیروهای ولایتمدار و متختصص تشکیل شده که همواره برای اعتلای نظام اسلامی و کشور فعالیت می کنند، نیروهای این وزارتخانه توانسته اند که با وجود تحریم ها و سنگ اندازی های دشمنان صنعت دفاعی کشور را تقویت کنند و با قدرت به پیش ببرند؛ تحریم ها در اراده سربازان نظام و ملت اثری ندارد.

وزیر دفاع با بیان این که اقتدار دفاعی و نظامی سبب سربلندی و قدرت انقلاب اسلامی شده است، اظهار داشت: تمامی نیازهای دفاعی و نظامی کشور به صورت بومی تهیه می شود و در اختیار نیروهای مسلح قرار می گیرد تا این نیروها از انقلاب اسلامی به خوبی دفاع و حراست کنند.

وی با اشاره به پشتیبانی های انقلاب اسلامی از محور مقاومت و پیروزی بر تکفیری ها ادامه داد:  کشورها و نیروهای مقاومت توانستند با پشتیبانی های دقیق ایران اسلامی دشمنان را با شکست مواجه کنند و بساط تکفیری ها را در عرصه نظامی برچینند.

امیر حاتمی با بیان این که وزارت دفاع محیطی انقلابی و دینی دارد، ابراز داشت: کارکنان وزارت دفاع با وجود همه فشارها با تمام توان فعالیت می کنند تا انقلاب اسلای همواره دارای قدرت و عزت باشد و بتواند در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

وی عنوان کرد: 300 حافظ کل قرآن در وزارت دفاع حضور دارند و 15 مدرسه قرآنی وزارت دفاع در سراسر کشور فعالیت می کنند./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات