۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۵۴۸۷۵۴
وزیر دفاع:

دفاع از مردم و انقلاب وظیفه نیروهای مسلح مقتدر کشور است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به قدرت دفاعی کشور گفت: نیروهای مسلح مقتدر ما از ملت، انقلاب و دیگر ملت های مظلوم دفاع می کند.
 امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ حاتمی امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به نقش وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح عنوان کرد: مسؤولیت پشتیبانی از نیروهای مسلح برعهده وزارت دفاع قرار دارد و این مسؤولیت با توجه به نقشه های دشمنان خبیث از جمله آمریکا، اسرائیل و انگلیس بسیار مهم است.

وی افزود: این پشتیبانی ها سبب شده تا نیروهای مسلح مقتدر ما بتوانند به خوبی از ملت، انقلاب و از دیگر ملت های مظلوم دفاع کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: بحمدالله علی رغم تمام تلاش های دشمن در بحث تحریم و محدودیت های فراوانی که برای انقلاب و نیروهای مسلح به وجود آورده اند، ما افتخار داریم که دفاع بومی کشور را به گونه ای قوی کنیم که بتوانیم از پس همه دشمنان برآییم.

وی اضافه کرد: ما در حوزه های زمینی، هوایی، دریایی، موشکی، سایبری و جنگ الکترونیک توانسته ایم آنچه در توان کشور است را آماده کنیم و با تدابیر رهبر انقلاب و با پشتیبانی دولت و ملت، گروه شرور تروریستی تکفیری با تکیه بر همین توان ایجاد شده شکست سنگینی را متحمل شدند.

حاتمی تأکید کرد: هوشیاری، بیداری، پیگیری و رصد دشمن همچنان باید ادامه پیدا کند چراکه دشمنی دشمنان هیچگاه پایانی ندارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، فضای حاکم بر وزارت دفاع را فضای مذهبی، انقلابی، دینی و مأنوس با روحانیت دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 300 حافظ کل در این وزارت خانه حضور دارند  و 10 هزار نفر از کارکنان و خانواده های آنان زیر پوشش طرح حفظ قرآن کریم از یک تا 30 جزء هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  ادامه داد: بیش از 15 مدرسه قرآنی و 16 مهدالرضای قرآنی و 10 مرکز آموزش غیر حضوری قرآن کریم در سطح وزارت دفاع فعالیت می کنند.

حاتمی در پایان خاطرنشان کرد: در بازدیدی که رهبر انقلاب از نمایشگاه صنعت دفاعی داشتند، عنوان کردند که دستاوردهای صنعت دفاعی شیرین و خرسند کننده بود اما مشاهده جوانان اهل فکر، اقدام و عمل خوشحالی بیشتری دارد./872/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات