۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۴۹۲۰۹
قدیری ابیانه مطرح کرد؛

هوشیاری و بصیرت مردم؛ مهمترین عامل بقای انقلاب

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با تاکید بر اینکه هوشیاری و بصیرت مردم مهمترین عامل بقای انقلاب در برابر توطئه های دشمنان است، گفت: اساس انقلاب اسلامی ایران متکی به آرای عمومی و حمایت مردم است.
قدیری ابیانه

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی و امور استراتژیک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم که فرمودند آمریکا تقاص خسارت‌هایی را که بر کشور و مردم وارد کرده را خواهد داد، گفت: طبیعی است که هر کشوری بخواهد به ما ضربه بزند ما نیز تلاش خواهیم کرد ضربه متقابل را به او وارد کنیم؛ توانش را هم داریم.

وی افزود: نه تنها به کسانی که امروز در مسند امور هستند بلکه هر مسؤولی در آمریکا و سایر کشورها اقدامی علیه ما انجام دهند هشدار می‌دهیم که ما بعد از اتمام مسؤولیتشان نیز آنان را رها نخواهیم کرد و سعی می‌کنیم افراد خاطی را به مجازات خودشان برسانیم.

قدیری ابیانه اضافه کرد: حال اینکه آنان افرادی مزدور و خودفروش را استخدام کنند برای آنکه به ما ضربه بزنند علاوه بر این افراد که خودفروش و ضدانقلاب هستند عاملین آنان را نیز مجازات خواهیم کرد و راه‌های مختلفی برای پاسخ دادن وجود دارد که مسؤولان امر راه آن را پیدا خواهند کرد.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام ادامه داد:  دشمنان باید بدانند دوره بزن در رو تمام شده است؛ امیدوار هستیم این هشدار برای کسانی که به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند کافی باشد.

کارشناس مسائل سیاسی و امور استراتژیک با تاکید بر اینکه هوشیاری و بصیرت مردم مهمترین عامل بقای انقلاب در فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان است، گفت: اساس انقلاب اسلامی ایران متکی به آرای عمومی و حمایت مردم است و این حمایت در هر عرصه و دورانی متناسب با همان دوران ظهور و بروز می‌یابد. برای مثال انقلاب اسلامی با حضور مردم در صحنه پیروز شد، جنگ تحمیلی با احساس تکلیف مردم و مشارکت آنان به سرانجام رسید و در همه زمینه‌ها این مهم جاری است بنابراین حضور مردم موثرترین عامل بقای انقلاب است.

وی ادامه داد: گاهی این حضور به صورت راهپیمایی و تظاهرات در روزهای خاص مانند 22بهمن، 9دی و روز بزرگداشت قدس برگزار می‌شود و مردم با حضورشان شکست دشمنان را به رخشان می‌کشانند و این نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

قدیری ابیانه با اشاره به بخشی از کلام رهبر معظم انقلاب در این دیدار مبنی بر اینکه مردم و مسؤولان ضمن مقابله با توطئه‌های خارجی باید زخم‌های داخلی را هم درمان کنیم زیرا مگس روی زخم می‌نشیند، گفت: دولت و مردم باید تلاش کنند این زخم‌ها را که شامل مشکلات اقتصادی و معیشتی می‌شود هر چه سریع‌تر برطرف کنند و این امر زمانی محقق می‌شود که دولت و ملت هر یک به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام در پایان اضافه کرد: بهبود ساعت مفید کاری، پرهیز از اسراف و تجملات، اجتناب از خرید کالاهای خارجی و تحقق نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی با تلاش دولت و مردم تنها راه برون رفت از همه مشکلات موجود است./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات