۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۵۱۵۲۵

برگزیدگان طرح سوگواره مجازی بلاغ تجلیل شدند

در مراسم اختتامیه سوگواره مجازی بلاغ از برگزیدگان چهار محور اصلی تولید، تبلیغ تعاملی، بازنشر محتوا در فضای مجازی و کارگاه‌های آموزشی و تخصصی تقدیر شد.
برگزیدگان سوگواره مجازی بلاغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام وحیدرضا ملکی رییس اداره تبلیغ مجازی، امروز در نشست سالانه مبلغان فضای مجازی و همایش «فضای مجازی و خانواده من» که در سالن همایش‌های غدیر برگزار شد، به ارایه گزارشی از برنامهها و اهداف سوگواره مجازی بلاغ پرداخت.

رییس اداره تبلیغ مجازی عنوان کرد: یکی از اهداف ما در برگزاری سوگواره مجازی بلاغ این بود که مبلغان با بهرهگیری از آموزههای دینی تصویر صحیحی از واقعه عاشورا و پیامی که به دنبال داشت، توسط فضای مجازی بر آحاد جامعه ارایه کنند.

وی اظهار داشت: شکی در ارزشمند بودن تبلیغ سنتی و چهره به چهره وجود ندارد اما تبلیغ مبانی دینی و معارف الهی در فضای مجازی علاوه بر آن که گستره بسیار زیادی را پوشش میدهد، برای همیشه ماندگار میشود و افراد بسیار زیادی نیز میتوانند از آن محتوا استفاده کنند.

حجت الاسلام ملکی ابراز داشت: اعتبار بخشی به فعالیت تبلیغی در فضای مجازی، فرهنگسازی تبلیغ مجازی، انسجام بخشی و همسو کردن جبهه ارزشی، توسعه و تولید محتوای سالم مبتنی بر آموزههای دینی و مذهبی و پاسخ به شبهات، مقابله با تهاجمهای فرهنگی و جریانهای تکفیری از دیگر اهداف برگزاری این طرح به شمار میآید.

وی تصریح کرد: سوگواره مجازی بلاغ در چهار محور اصلی تولید، تبلیغ تعاملی، بازنشر محتوا در فضای مجازی و کارگاههای آموزشی و تخصصی برگزار شد.

رییس اداره تبلیغ مجازی افزود: در بخش تولید فعالان در فضای مجازی در قالب‌های متن کوتاه و عکس نوشته، پوستر، اینفوگرافی و کلیپ‌های صوتی و تصویری، بازی و نرم‌افزار تولید محتوا کردند.

وی عنوان کرد: شرکت کنندگان بخش ویژه تبلیغ تعاملی، در طول ماه محرم و صفر به پاسخگویی و تعامل تبلیغی ذیل نظرات ارسالی کاربران در محیطهای مختلف فضای مجازی پرداختند.

حجت الاسلام ملکی گفت: در بخش بازنشر، شرکت‌کنندگان محتواهای تولیدی تأیید شده و مرتبط با سوگواره را در محیط‌های شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های پیام‌رسان در سطح وسیعی منتشر کردند.

وی اضافه کرد: در بخش «کارگاههای آموزشی و تخصصی» سوگواره مجازی بلاغ، کارگاههای مهارتی و آموزشی یک روزه برگزار شد که با تعریف پروژهای مرتبط با سوگواره شرکت کنندگان به تولید آثار خود پرداختند.

رییس اداره تبلیغ مجازی ضمن تشکر و قدردانی از حضور فعال مبلغان خواهر و برادر در طرح سوگواره مجازی بلاغ، اظهار داشت: بیش از 200 نفر از افراد به مرحله دوم راهپیدا کردند و در ادامه با ارزیابیهای به عمل آمده نفرات برتر در هر قالب انتخاب شدند.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه سوگواره مجازی بلاغ از برگزیدگان این طرح تقدیر شد./878/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات