۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۵۵۱۹۶۸
رییس حوزه علمیه الشتر:

دهه فجر نماد وحدت ملت ایران است

امام جمعه الشتر گفت: دهه فجر نمادی از وحدت ملت ایران برای نظام است و با بهره مندی از این فرصت ها باید دستاوردهای انقلاب بازگو شود.
امام جمعه الشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت ‌الاسلام سید سجاد موسوی، رییس حوزه علمیه الشتر، بعد ازظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر این شهرستان گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب است.

وی با اشاره به توطئه های استکبار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی افزود: در طول این دوران ها همواره آمریکا دچار ناامیدی شده است.

امام جمعه شهرستان الشتر با اشاره به شکست و ناامیدی آمریکا در راستای ضربه زدن به نظام جهموری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام در پی  ایجاد تفرقه و جریانات داخلی در کشور و ضربه زدن به مقبولیت و مشروعیت نظام هستند.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری و وحدت در برابر توطئه های استکبار و آمریکا بیان داشت: در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و وحدت ملت ایران این توطئه های آمریکا در زمینه های مختلف همواره خنثی است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مهم ترین علت ناکام ماندن آمریکا در طرح توطئه های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی وجود وحدت و اتحاد بین ملت ایران به پشتیبانی ولایت‌ فقیه است.

وی وحدت را مهم ترین عامل امیدآفرین بین مردم و مسؤولان خواند و تأکید کرد: در هر بخش و زمینه ای باید به حفظ و تقویت این وحدت که خار چشم دشمنان انقلاب است توجه شود.

رییس حوزه علمیه الشتر دهه فجر را نماد وحدت ملت برای نظام عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر با استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود باید با بیان برکات نظام در تقویت این وحدت گام های مؤثری برداشته شود./9459/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات