۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۵۵۱۹۸۳
ویژه زائران غیر ایرانی؛

کتاب «سبک زندگی امام رضا» به چهار زبان‌ منتشر شد

‌ مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: کتاب «سبک زندگی امام رضا(ع)» به چهار زبان‌ مختلف منتشر شد.
محمد جواد هاشمی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان‌نیوز، سیدمحمدجواد هاشمی نژاد اظهار داشت: از آنجا که بهترین الگو برای زندگی اسلامی، پیامبر خدا(ص) و سپس ائمه اطهار(ع) هستند، در این اثر ضمن معرفی و تبیین سبک زندگی رضوی، سیری در سیره و زندگی خاندان پیامبر(ص) و اهل ایمان مطرح شده است.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی افزود: تبیین مفهوم و معنای سبک زندگی، پرداختن به چگونگی معیشت شخصیت‌های برجسته، ابعاد مختلف فردی و اجتماعی زندگی و دستور العمل‌های‌ امام رضا(ع) از دیگر موضوعاتی است که در این کتاب بدان پرداخته شده است.

وی بیان کرد: سبک زندگی براساس دین اسلام با بهره‌گیری از منش ائمه اطهار(ع) به ویژه امام هشتم شیعیان، تقوای الهی و عبودیت، آداب نماز، کیفیت نماز، اهمیت تفکر و تدبر در امور دینی و چگونگی معاشرت با دوستان از دیگر موضوعاتی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی یادآوری کرد: این اثر نوشته محمد باقر پورامینی است که در شمارگان 5 هزار جلد به 4 زبان‌ زنده دنیا آذری، اردو، عربی و انگلیسی و در 138 صفحه توسط انتشارات قدس رضوی و با همکاری موسسه فرهنگی قدس چاپ و منتشر و در اختیار زائران غیر ایرانی قرار گرفته است./934/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات