۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۵۲۳۲۵
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان:

در عالم گوهری پرقیمت‌تر از دین خدا وجود ندارد

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: در خزانه خلقت پروردگار گوهری پرقیمت‌تر از دین خدا وجود ندارد.
انصاریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان استاد برجسته حوزه علمیه شامگاه گذشته در جلسه درس اخلاق که در مسجد شهید بهشتی برگزار شد، گفت: در خزانه خلقت پروردگار گوهری پرقیمت‌تر از دین خدا وجود ندارد.

وی افزود: اگر کسی بخواهد دین را با چیز دیگری معامله کند قیمت آن مساوی دین نیست چراکه در مقابل دین اصلا قیمت ندارد.

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: قرآن مجید درباره ارزش و اهمیت دین آیه عجیبی دارد که می‌فرماید روز قیامت وقتی بی‌دین خود را گرفتار عذاب ابدی دوزخ می‌بیند که همه درها روی او بسته است می‌خواهد برای نجات خود از عذاب جهنم کره زمین را پر از طلا کرده و بپردازد که او را به عذاب نبرند در حالیکه از او پذیرفته نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان با بیان اینکه روز قیامت مردم مومن و دیندار مورد احترام خداوند هستند، اظهار داشت: دین رحمت، درمان، امر، احکام، فرمان و ایمان به خداوند است که چیزی در مقابل آن قرار نمی‌گیرد.

وی بیان داشت: ما نباید به خاطر چهار نفر انسان متکبر که از حکومت اسلامی ناراضی هستند و می‌خواهند دیگران را هم ناراضی کنند دین خود را از دست بدهیم.

این استاد برجسته حوزه علمیه ابراز کرد: دشمن تحمل ارزش‌ها را ندارد همواره اینطوری بوده و خواهد بود که دینداری تحمل و صبر می‌خواهد چراکه این مسیر حادثه‌های تلخ و شیرین دارد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: طی 40 سال اخیر افرادی برای رسیدن به قدرت، ثروت یا مقام؛ انبیا و قرآن را کنار گذاشتند اما در حقیقت بازنده واقعی آنها هستند.

وی ابراز کرد: باید تمام مساجدی که منبری دعوت می‌کنند درباره ارزش دین صحبت کنند چراکه اگر مردم ارزش دین را بدانند آن را با چیزی معامله نمی‌کنند.

مفسر قرآن کریم خاطرنشان کرد: از ولایت ائمه معصومین(ع) بریدن بی‌دینی و کافر شدن است امروز هم هر کس خود را به دامن آمریکا، اسرائیل و وهابیت انداخت وارد کفر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در پایان خاطرنشان کرد:مال حرام بر انسان بسیار اثرات مخرب دارد، که شیرینی ایمان به ولایت و اطاعت از خداوند را از انسان می‌گیرد./807/پ202/ب1

ارسال نظرات