۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۵۲۳۳۲
حجت الاسلام ترابی خبر داد؛

پایداری بی نظیر خانواده های شرکت کننده در طرح ازدواج دانشجویی

مسؤول شورای نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خراسان رضوی گفت: بر اساس نظرسنجی های علمی یکی از با ثبات ترین خانواده ها در مملکت ما خانواده هایی هستند که در طرح ازدواج دانشجویی شرکت کرده بودند.
حجت الاسلام ترابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام احمد ترابی، مسؤول شورای نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خراسان رضوی غروب چهارشنبه در جمع زوج های شرکت کننده در نخستین کاروان از بیست و یکمین دوره جشن ازدواج دانشجویی در محل برج سپید مشهد حضور یافت و به ایراد سخنرانی و بازدید از ویژه برنامه های این طرح کشوری پرداخت.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به دستاوردهای طرح بزرگ همسفر تا بهشت، در پاسخ به برخی انتقاداتی که نسبت به برگزاری این طرح در محافل رسانه ای وجود دارد، اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی های علمی یکی از با ثبات ترین خانواده ها در مملکت ما خانواده هایی هستند که در طرح ازدواج دانشجویی شرکت کرده بودند.

وی افزود: این مسأله از دو طریق بررسی شده؛ یکی از طریق ثبت اسناد و دیگری از طریق نظرسنجی ها. به لطف الهی این زندگی ها به اندازه ای پایدار است که شاید مسؤولان کشور این آمار را باور نمی کنند. اساتید این طرح که در نوجوانی وظیفه خود را در جبهه های جنگ انجام می دادند، امروز در این عرصه از بهترین ایده پردازان هستند.

مسؤول شورای نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خراسان رضوی در تبیین اهمیت فعالیت های ستاد ازدواج دانشجویی کشور، خاطرنشان کرد: دلسوزان جامعه می دانند که ارزشمندترین نهاد جامعه ما خانواده است و این نهاد باید گرامی داشته شود و شادی در آن استمرار پیدا کند چرا که تمام ارزش های اجتماعی در این نهاد شکل می گیرد و نسلی که می خواهند اهداف اسلام را به نتیحه برساند باید در این نهاد تربیت شود.

حجت الاسلام ترابی یادآور شد: شرایط میزبانی از زوج های جوان در سال جاری کم نظیر است و طی دو دهه گذشته کمتر شرایطی مشابه امسال وجود داشته است و امیدواریم مراسم ازدواج دانشجویی امسال خاطره خوشی در ذهن شرکت کنندگان باقی بماند./820/پ202/ب1

ارسال نظرات