۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۵۲۴۱۵
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

بازنشستگی نیروهای ناکارآمد بهترین عیدی ۴۰سالگی انقلاب است

عامری گفت: عیدی ۴۰سالگی انقلاب اسلامی ما باید بازنشستگی مسؤولان ناکارآمد باشد، انتظار ما از رییس جمهور این است که کسانی که اعتقاد به اقتصاد مقاومتی ندارند را کنار بگذارد.
محمدجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی امروز (پنجشنبه 5بهمن‌ماه) در هفتمین کنگره ایثارگران که در سالن اجتماعات این حزب برگزار شد، با اشاره به شعار حزب مبنی بر وحدت نیروهای انقلابی و انسجام ملی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ما هم برپایه وحدت اتفاق افتاد، ما در اصل وحدت اختلاف‌نظری نداریم، تعریف وحدت در دین اسلام هم کاملا مشخص است و نیروهای انقلابی با همین وحدت به مثابه یک موتور محرک باعث پبروزی انقلاب شدند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب وحدت را نبود تفرقه و درگیری تعریف می‌کنند، ما چنانچه نکات اولیه در خصوص وحدت را رعایت کنیم دیگر شاهد دعوای مسؤولان با یکدیگر و ورود آن به جامعه نخواهیم بود، این رفتار در خور شان کشور ما نیست و نیازمند اصلاح است، در اصل وحدت یک تاکتیک نیست و تنها وحدت در انتخابات دیده نمی‌شود بلکه در همه زمان‎‌ها و عرصه‌ها باید از وحدت استفاده کنیم.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروهای انقلابی باید وحدت را رعایت کنند، تاکید کرد: همه نیروهای انقلابی باید افق دید رهبری را مدنظر داشته باشند و براساس آن وارد صحنه‌های مختلف شوند، زیرا هرجا شاهد تفرقه باشیم دشمن از آنجا نفوذ خواهد کرد.

عامری با اشاره به نقش جبهه مردمی در انتخابات یادآور شد: در هر زمان سازوکارهای متفاوتی وجود خواهد داشت و تنها اصول اصلی نباید زیرپا گذاشته شود، ما نیازمند تجربیات گذشته هستیم و از آنجایی که نگاه ما به وحدت ابزاری نیست باید این اصل را در آینده در نظر بگیریم، از منظر ما مردم رکن اصلی نیروهای انقلابی هستند و در این زمان نیروهای انقلاب باید نقش نخ تسبیح را داشته باشند تا اهداف کلان کشور محقق شود.

وی افزود: گلایه‌ها و اتفاقات کوچک نباید منجر به دلخوری و رفع وحدت شود، البته در این میان برخی افراد هستند که به خاطر خیر حزب نقاط ضعف را بیان می‌کنند ولی اشکال آنها این است که نقاط قوت را اشاره‌ای ندارند، امروز جامعه ما گرفتار آفت محافظه‌کاری در مقابل عقلانیت است، نمونه این موضوع را در بحران سوریه و عراق دیدیم، برخی اعتقاد داشتند مسائل این کشورها به خود آنها مربوط است و ما نباید دخالت کنیم.

دبیرکل جمعیت ایثارگران ابراز داشت: امروز دنیا درگیر اقدامات تروریستی متعددی است اما ایران است که با تدبیر رهبری از بحران‌ها عبور کرده است، خوشبختانه ما رهبری داریم که با فساد مبارزه می‌کند و در اتفاقات مهمی چون فتنه88 از مردم حمایت کردند، در اصل نگاه ایشان به آرای مردم با دید حق‌الناس بود و همین امر باعث سکوت برخی شد.

عامری با اشاره به اتفاقات اخیر کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حوادث اخیر برای اولین بار در میان داخلی‌ها اپوزیسیون وجود نداشت، شاید احساس می‌کردند اگر کسی در مقابل نظام بایستد با قدرت با او برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: از منظر رهبری اقتصاد مقاومتی راه‌حل مشکلات امروز کشور است، اما متاسفانه در این خصوص اقدامات موثری انجام نمی‌شود، یکی از مشکلات امروز ما عدم حمایت از تولیدات داخلی است، زیرا اعتقاد به تولیدکننده داخلی تاحدودی مشکلات را برطرف می‌کند، در دورانی که ما تحریم بودیم فاز یک از پارس جنوبی افتتاح شد اما امروز به دنبال ناز کشیدن از شرکت‌های اروپایی و صهیونیستی هستند، تازه اگر آمریکا اجازه بدهد این قراردادها منعقد می‌شود و این به خاطر این است که نیروی داخلی را فراموش کردیم.

دبیرکل جمعیت ایثارگران ادامه داد: یکی از مشکلات بزرگ امروز کشور مذاکرات بر سر سیستم موشکی و امنیتی است که زمزمه‌های آن به گوش می‌رسد، این در حالی است که مردم ما هیچگاه اجازه نمی‌دهند این اتفاق بیفتد، انتظار ما از رییس جمهور این است که کسانی که اعتقاد به اقتصاد مقاومتی ندارند را کنار بگذارد.

عامری اضافه کرد: به نظر من عیدی 40سالگی انقلاب اسلامی ما باید بازنشستگی مسؤولان ناکارآمد باشد، طرح اتاق شیشه‌ای رییس جمهور بسیار خوب است و چنانچه بتواند با فقر و تبعیض مقابله کند دیگر از مطالبات مردم سوء استفاده‌ای رخ نمی‌دهد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران در خصوص اتفاقات اخیر در کشور تصریح کرد: کسانی که در این اتفاقات به نفع رضاشاه شعار می‌دادند کلا از داستان پرت هستند، زیرا دستاوردهای نظام قبل و بعد از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست./816/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات