۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۵۲۴۴۴
الوفاق بحرین:

شیخ علی سلمان دادگاه آل‎خلیفه را رسوا کرد

جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به جزئیات دادگاه امروز شیخ علی سلمان تأکید کردکه وی اوج فریبکاری دادگاه را نشان داد.
شیخ علی سلمان

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین ادامه محاکمه شیخ علی سلمان دبیرکل این جمعیت را محکوم کرد و باطل بودن اتهامات منتسب به وی را روشن خواند.

در این پیام آمده است: دادگاه آل خلیفه امروز پنجشنبه محاکمه شیخ علی سلمان را برگزار کرد تا پافشاری نظام بر محاکمه وی در پرونده مرتبط با طرح آمریکایی و عربی برای حل بحران سیاسی در سال  2011 که پادشاه بحرین به نمایندگی از نظام و شیخ علی سلمان به عنوان نماینده معارضان در آن حضور داشتند را به نمایش بگذارد. 

الوفاق افزود: اطلاعات رسیده حاکیست دادگاه امروز کلیپ صوتی گفت وگوی تقطیع شده شیخ علی سلمان را پخش کرد که وی مکالمه تلفنی انجام گرفته را به صورت کامل بیان کرد و اوج فریبکاری را نمایان ساخت.

این جمعیت تصریح کرد: شیخ علی سلمان همچنین اطلاعات کاملی درباره این گفت وگو و حجم تقلب انجام گرفته را مطرح کرد که یک رسوایی برای دروغگویان به شمار می آید.

همچنین در این جلسه مشخص شد که شیخ علی سلمان 45 برگه را به مسؤولان زندان داد تا بدست وکیلان مدافع وی برسد اما بیش از یکماه است که این برگه ها در اختیار وزارت کشور قرار دارد.

الوفاق بر لزوم توقف این محاکمه و عدم اعتماد دادگاه به اطلاعات ناقص تأکید کرد و دادگاه را به پایبندی به مسؤولیت اخلاقی فراخواند.

گفتنی است دادگاه آل خلیفه جلسه محاکمه حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به اتهام جاسوسی برای قطر را به 30 بهمن موکول کرد./980/ب903/د

ارسال نظرات