۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۵۳۰۳۲

اعلام برنامه های دهه فجر در مدرسه علمیه حضرت رقیه

برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) مشهد اعلام شد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پایگاه مقاومت و بسیج مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری واحد مبلغان، فرهنگی و پژوهش  برنامه هایی را در این ایام تدارک دیده است.  

برگزاری گفتمان هایی به منظور بررسی نیازهای علمی جمهوری اسلامی و نقش طلاب در جهت رفع این نیازها، برگزاری پرسمان طلاب با موضوع انتخابات و تعیین سرنوشت ملی، برگزاری محفلی انس با قرآن  با همکاری ستاد اقامه نماز، نشست علمی پژوهشی با عنوان تحریف امام با همکاری واحد پژوهش از جمله این برنامه ها است.

برگزاری یادواره شهدا و معرفی و تقدیر از خانواده شهدا، نشست علمی در جهت شناخت فضازی مجازی با حضور حجت الاسلام مهدی روحبخش، کارشناس فضای مجازی، اکران مستندات مربوط به انقلاب و شخصیت های صدر انقلاب اسلامی از جمله دیگر این برنامه ها است.

از دیگر سرفصل های برنامه های ایام الله دهه فجر در مدرسه علمیه رقیه (س) می توان به اعزام طلاب به مدارس جهت برگزاری جشن های پیروزی انقلاب و بزرگداشت مقام امام خمینی(ره) و یادآوری آرمان های ایشان و غبارروبی از مزار شهدا به منظور تجدید میثاق با شهدا در حرم مطهر رضوی اشاره کرد.

برپایی ایستگاه خلاقیت در زمینه نشریه دیواری نقاشی و کاریکاتور، ارسال فرمایشات رهبر معظم انقلاب توسط کانال به اساتید و پرسنل، برگزاری مسابقه کتابخوانی و پخش سرودها و نواهای انقلابی در ایام دهه فجر و اجرای جشن های کوچک در ساعات تفریح برای طلاب و استقرار تریبون آزاد از جمله دیگر و یژه برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است./934/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات