۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۵۳۲۷۶
همزمان با سراسر كشور با نواختن زنگ انقلاب؛

مراسم سالروز ورود امام خميني به ايران در كاشان برگزار شد

مراسم سالروز ورود امام خميني(ره) به ايران در شهرستان كاشان با حضورمسؤولان، مديران دستگاه ها، نهادها و مردم اين شهرستان در مدرسه يادگار ماندگار امام خميني(ره) كاشان برگزارشد.
مرتضي عمو مهدي آغاز جشنهاي دهه مبارک فجر در شهرستان كاشان آغاز جشنهاي دهه مبارک فجر در شهرستان كاشان آغاز جشنهاي دهه مبارک فجر در شهرستان كاشان آغاز جشنهاي دهه مبارک فجر در شهرستان كاشان آغاز جشنهاي دهه مبارک فجر در شهرستان كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، سرهنگ مرتضي عمومهدي فرمانده نيروي مقاومت بسيج سپاه كاشان امروز در مراسم سالروز ورود امام خميني(ره)، گفت: حکومت ايران در زمان شاه طاغوتي بود و کشورهاي خارجي براي شاه تعيين تکليف مي کردند و شاه ايران مجري برنامه هاي کفار، يهودي ها و مسيحي‌ها در کشور بود.

وي افزود: قبل از انقلاب قانون اساسي كشور بر مبناي اسلام نبود و يك تئوري پيچيده اي از قوانين اساسي كشورهاي غربي كه نه قانون گذاري وجود داشت و نه مجريان قانون به اجراي آن قائل بودند.

به گفته وي، اين قانون در كشوري همه مردم آن مسلمان هستند بايد تغيير مي كرد تا قانوني مبتني بر اسلام و احكام اسلامي و قرآن و آيات و روايات نوشته مي شد كه اين امر با پيروزي انقلاب اسلامي و نوشتن قانون اساسي بر مبناي اسلام محقق شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج کاشان همچنين يادآور شد: مردم در زمان شاه در تعيين سرنوشت کشور هيچ تاثيري نداشتند و شاه خائن که دست نشانده کشورهاي غربي و استعماري بود براي مردم تعيين تکليف مي کرد.

وي ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در 40 سال گذشته بطور متوسط يک انتخابات در کشور برگزار شده و تمامي مسئولان کشور مبتني بر انتخابات، برگزيده شده و يک حکومت مردم سالاري ديني در کشور ايجاد شده است.

عمو مهدي ياد آورشد: در هيچيك از 181 کشورر دنيا حکومتي مانند جمهوري اسلامي ايران  که همه مردم در تمام شئون زندگي و حکومت خودشان سرنوشت ساز باشند،  وجود ندارد.

فرمانده ناحيه مقاومت سپاه كاشان همچنين به آشوب هاي اخير نيز اشاره كرد و عنوان كرد: تعداد معدودي که اطلاعات آنها در زمينه انقلاب اسلامي کامل نبود و دوران انقلاب  و دفاع مقدس را نديده بودند، فريب شبهات دشمن را خوردند.

وي با اشاره به شعارهاي مرگ بر ديکتاتور و رضاشاه روحت شاد از سوي آشوبگران، گفت: در حاليكه تاريخ  از رضاشاه به عنوان يکي از بزرگترين ديکتاتورهاي زمان خودش ياد کرده است، اين شعارها در تضاد و با يكديگر همخواني ندارد.

عمو مهدي اظهار داشت: فريب خوردگان از يک سو شعار نه غزه نه لبنان، جانم فداي ايران سرمي دادند اما از سوي ديگر و از طرف ديگر به مقدسات کشور اهانت کردند و پرچم جمهوري اسلامي ايران كه مزين به آرم الله و 22 آرم الله اكبر است آتش زدند تا نشان دهند شعارشان مغاير با رفتارشان است.

لازم به ذكر است، نواختن زنگ انقلاب، گلباران تمثال مبارک بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، اجراي سرود، خاطره گويي، تجليل از پيشکسوتان انقلاب و دکلمه و خاطره گويي و رژه موتورسوران از جمله برنامه هاي آغاز جشنهاي دهه مبارک فجر در شهرستان بود.

شايان ذكر است شهرستان كاشان در دوران مبارزات انقلاب اسلامي ايران 28 شهيد، در دوران دفاع مقدس 1700 شهيد و در دفاع از حرم اهل بيت(ع) 50 شهيد را تقديم را اسلام كرده است./1307/پ204/ب1

ارسال نظرات