۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۵۵۳۴۷۸
شیخ نعیم قاسم:

اتاق‌های سیاه توانایی تاثیر بر دشمنان را ندارند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان هدف دشمنان از هجمه علیه قانون نسبیت را لغو آن و تقلب در انتخابات توصیف کرد.
شیخ نعیم قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در نشست انتخاباتی منطقه جنوب الثانیه با اشاره به شعار انتخاباتی حزب الله مبنی بر «حمایت می کنیم و می سازیم» اظهار  داشت که ما با مقاومت از لبنانی ها و ثبات امنیتی آنان که زمینه ساز آزادی سایر مناطق اشغالی کشور است، حمایت کرده و دولتی قوی و توانا و عادل می سازیم.

وی افزود: گرچه اولویت ما مقاومت است اما سازندگی در اولویت بعدی قرار دارد چرا که سرزمین خود را با اخراج اشغالگران می توان ساخت. ما در صحنه داخلی نیز مشارکت داشته و بر این اساس به فکر ساخت دولت هستیم.

عضو ارشد مقاومت تأکید کرد که شیوه حزب الله بر تاسیس دولت مقاومت و مبارزه با فساد استوار است زیرا ساخت دولت به جانفشانی در راه مردم نیاز دارد نه اینکه بر کرسی و پست و مقام تکیه کرده و به فکر مصالح خصوصی بود.

وی قانون نسبیت را صدها بار بهتر از قانون سابق عنوان کرد و گفت: قانون گذشته اجازه نمی داد نمایندگان واقعی مردم به پارلمان راه یابند در حالی که قانون نسبیت این امکان را به گروه های سیاسی می دهد که بر اساس آرای کسب کرده در دولت مشارکت داشته باشند.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: این قانون بدین دلیل مورد مخالفت برخی گروه ها قرار گرفته و با آن دشمنی می کنند که احتمالا برخی کرسی های خود را از دست خواهند داد و اتاق های سیاه نمی توانند بر نتایج انتخابات تاثیر بگذارند.

این روحانی لبنانی با اشاره به اینکه حزب الله از قانون نسبیت سود نمی برد، بر لزوم برگزاری انتخابات در زمان مقرر تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: به مخالفان می گوییم از خشم بمیرید چرا که ائتلاف ما استوار و پابرجاست و برخی بحران ها نمی تواند این ائتلاف را بهم بزند. در روزهای آینده ثابت می شود که ائتلاف خط مقاومت در مسیر صحیح قرار دارد./980/ب901/د

ارسال نظرات