۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۵۵۳۵۸۸
استاندار آذربایجان غربی:

برگزاری مردمی جشن های پیروزی انقلاب تأثیرگذار تر است

استاندار آذربایجان غربی گفت: برگزاری مردمی جشن های پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار تر و دلچسب تر از اجرای رسمی و دولتی برنامه ها خواهد بود.
استاندار آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، محمدمهدی شهریاری امروز در دیدار با مسوولان کمیته ها و کارگروه های تخصصی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی اظهار کرد: امروزه یکی از مباحث مورد تاکید علوم اجتماعی در دنیا «پدیده ایران» است و هر اتفاقی در منطقه افتاده با هدف تضعیف اقتصاد و پایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی گفت: خوشبختانه مردم در صحنه هستند و با وجود مشکلات ۴۰ ساله و بخاطر دین و استقلال در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده اند.

استاندار آذربایجان غربی وحدت را عامل اصلی پیشرفت عنوان و تصریح کرد: دشمن به دنبال یاس و نا امید کردن مردم است و همانطور که در حادثه اخیر دیدیم، گرانی، بیکاری و مشکلات اقتصادی برای مردم فشار آورده است، امیدواریم دولت به سمتی برود که این مشکلات حل شود.

شهریاری گفت: مردم بعد از انقلاب اسلامی توقع دارند به تمام اهداف ترسیم شده نظام برسند و در کنار استقلال و آزادی های سیاسی و فردی به دنبال رفاه اجتماعی نیز هستند.

وی در ادامه بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته تأکید کرد و افزود: باید با وحدت و همدلی برنامه ها و دستاوردهای حاکمیت در ۴۰ سال گذشته را که علی رغم کارشکنی، جنگ، تحریم، تهدید و حوادث غیر مترقبه حاصل شده است، برای مردم بازگو کنیم.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: انقلاب را در صورتی می توانیم صادر کنیم که همه بخش های کشور در اوج بوده و مردم در رفاه و آسایش باشند و در این رابطه مسوولان وظیفه و رسالت خطیری برعهده دارند.
شهریاری در ادامه از ستاد دهه فجر استان خواست برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی خیلی دولتی و رسمی نباشد و بیشتر با مشارکت خود مردم برگزار شود.

وی تأکید کرد: برگزاری مردمی جشن های پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار تر و دلچسب تر از اجرای رسمی و دولتی برنامه ها خواهد بود.

شهریاری همچنین گفت: با توجه به شرایط کشور، همه گروههای اجتماعی، سمن ها و احزاب مردم را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشویق کنند.

وی درخواست کرد: سخنران های مراسم بزرگداشت دهه فجر بر وحدت و دستاوردهای انقلاب تاکید کنند و از پرداختن به موضوعات تفرقه برانگیز بپرهیزند..

استاندار آذربایجان غربی در پایان از تلاش اعضای ستاد دهه فجر استان قدردانی کرد و در راستای انجام امورات انقلابی و همراهی ستاد دهه فجر استان اعلام آمادگی کرد./936/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات