۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۵۵۳۶۱۶
برشی از کتاب «مکاتب صهیونیستی»(۳)؛

"فرقه‌سازی" و "جعل مکاتب" حربه تفرقه‌انگیز "یهودیان" است

دنیا‌طلبان و اشرار یهودی با حمایت از فرقه‌هایی که دیگران به هر انگیزه‌ای ایجاد کرده‎اند به فکر منافع دنیوی خود بوده و هستند.
کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتشارات تسنیم اندیشه با همکاری خبرگزاری رسا، کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی» را به قلم مهدی دهنوی و با نظارت علمی محمدحسین فرج‌نژاد منتشر کرده است. بنابراین از این پس مطالب این کتاب را در قالب برشی از کتاب خدمت خوانندگان عزیز تقدیم می‌کنیم:

فرقه‌سازی و جعل مکاتب مادّی، بزرگ‌ترین حربه برای ایجاد تفرقه

ما ادّعا نداریم که همه ده‌ها هزار فرقه‌‌ای که در گوشه کنار دنیا وجود دارد، صهیونیسم و اشرار یهودی آنان ایجاد کرده‌اند، اما بر این باور هستیم که دنیا‌طلبان و اشرار یهودی (نه یهودیان ضدّ صهیونیسم) از این ابزار به صورت عالی استفاده کرده‎‌ و با حمایت از فرقه‌هایی که دیگران به هر انگیزه‌ای ایجاد کردهاند به فکر منافع دنیوی خود بوده و هستند.

فرقه‌سازی روشهای مختلفی دارد و ما در این نوشته به کاوش درباره برخی از مهم‌ترین فرقه‌ها که در ایران معاصر و دیگر کشورهای اسلامی و مسیحی تأثیر عمیقی داشته‌ا‌ند، پرداختهایم؛ برای مثال، دشمنان در حدود یک‌ونیم قرن پیش در میان سه امپراطور بزرگ اسلامی ایران، هند و عثمانی، فرقههای بهائیت، وهابیت و قادیانیه را ایجاد و از آنها حمایت کردند تا از آنان به صورت ابزاری برای انحراف، غرب‌زدگی، تفرقه، ظاهرگرایی و ترویج کشتار و تروریسم در میان مسلمانان استفاده کنند.

یهودیان دنیاطلب و سلطه‌جو با ترویج کابالیسم یهودی- مسیحی، در قلب جامعه مسیحیت نفوذ کرده‌اند. همچنین، درباره حمایت یهودیان از جریان فراماسونری و جنبش‌های شبه‌معنوی نوپدید، بسیار باید تأمّل کرد؛ پرداختن به زرتشتیگری، باستان‌گرایی و اندیشه ناسیونالیستی، از سیاست‌های مهم صهیونیسم برای جدا کردن جوامع دینی و مذهبی از هم است که در جنگ نرم نباید از آن غافل شد.

این روزها حمایت استکبار از صوفیه جاهل، در دل جهان اسلام و ترویج عرفانهای کاذب در سطح جهانی آشکار است و رهبران این مکاتب جعلی‌ و شبه‌دین، شریعت‌محوری را انکار کرده‌، با تمام وجود در خدمت صهیونیسم‌اند! ترویج مکاتب دموکراسی لیبرال و سرمایه‌داریِ لجام گسیخته و امپریالیسم، داستان غم‌انگیز دیگری است که حلاوت زود هنگام آن به طور مستقیم به کام صهیونیسم جهانی و زرسالاران یهودی و کمونیسم دنیاگرا خواهد بود.

البته منادیان راه حق، در طول تاریخ، سترگ و مستحکم، پابرجا بوده‌اند و انسانهای مجاهد، عالم و متّقی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و نظامی پنجه در پنجه باطل انداخته‌ و استکبار را به ذلّت کشاندهاند و اکنون نیز در جبهه توحید و عدالت، با قدرت در برابر کفر، شرک، نفاق و تزویر ایستاده‌اند.

گفتنی است، انتشارات تسنیم اندیشه با همکاری خبرگزاری رسا، کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی» را در شمارگان ۵۰۰۰ نسخه، در ۱۵۶ صفحه  به قیمت ۱۵۰۰۰ تومان  منتشر کرده است و علاقه مندان برای  خرید این کتاب به مدیریت توسعه علمی و ارتباطات خبرگزاری رسا مراجعه و یا با شماره تقلن تلفن: ۰۲۵۳۲۹۰۴۰۲۶--داخلی ۱۰۸ تماس بگیرند./۹۹۸/ن ۶۰۴/ش

ارسال نظرات