۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۵۳۷۴۸

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان البرز مشخص شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان البرز را اعلام کرد.
راهپیمایی باشکوه مردم شیراز در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی در نشست خبری ستاد دهه فجر که امروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، با اشاره به ورود به آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در 4 قرن اخیر انقلاب اسلامی ویژگی‌هایی دارد که دیگر انقلاب‌های جهان ندارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه هیچ انقلابی به چهل سالگی نرسیده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به سبب دو ویژگی دینی و مردمی بودن، مستمر و قوی‌تر از گذشته است و از همه مهم تر اینکه در این نظام 36 انتخابات برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه باید انقلاب به نسل جوان شناسانده و معرفی شود و در این مدت مبانی امام و نظام به درستی برای جوانان  تعریف نشده است، بیان کرد: برای دهه فجر سال جاری مسابقه کتابخوانی تحت عنوان "سی و نهمین روایت" در سطح کشور برگزار می‌شود. 

حجت‌الاسلام روحی یزدی با بیان اینکه در روز 14 بهمن ماه سال جاری زنگ انقلاب در مدارس استان البرز نواخته شد، اضافه کرد: 15 بهمن سال جاری از 15 جلد کتاب زندگی نامه شهدای استان البرز رونمایی می‌شود و 16 بهمن ماه سال جاری نیز یادواره نخستین شهید انقلاب اسلامی ایران در کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز 17 بهمن ماه سال جاری یادواره 55 شهید انقلاب اسلامی ساعت 10 صبح در سالن شهدای نژادفلاح برگزار می‌شود، گفت: در روز 18 بهمن سال جاری جشن انقلاب در دانشگاه آزاد کرج و مراسم خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روحی یزدی با بیان اینکه در 19 بهمن سال جاری گلباران گلزار شهدا  از ساعت 15 آغاز می‌شود که به طور رسمی با حضور مسئولان استانی در امامزاده محمد(ع) برگزار می‌شود، افزود: در این روز در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران امام خمینی(ره) رژه خودروها برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در روز 20 بهمن سال جاری همایش دوچرخه سواری و پیاده‌روی خانوادگی در فردیس برگزار می‌شود، عنوان کرد: در روز 21 بهمن ماه راس ساعت 21 بانگ الله اکبر از پشت بام‌ها طنین‌انداز می‌شود و همزمان در استان البرز نورافشانی انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام روحی یزدی با بیان اینکه در روز 22 بهمن سال جاری در استان ساعت 9 صبح راهپیمایی آغاز می‌شود، ادامه داد: در کرج 3 مسیر از میدان شهدا به طرف زیر گذر طالقانی، میدان سپاه، میدان جمهوری، از میانجاده به سمت میدان سپاه، میدان جمهوری و از فلکه اول رجایی شهر به سمت بلوار ماهان، میدان جمهوری اسلامی است و سخنران 22 بهمن ماه سال جاری رئیس اسبق صدا و سیما، عزت الله ضرغامی است.

وی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی در شهرستان‌های استان البرز، بیان کرد: در شهرستان ساوجبلاغ مسیر از میدان امام به سمت میدان شهدا، در فردیس از فلکه چهارم به سمت فلکه اول و از مسجد امام حسین(ع) به سمت بلوار آیت الله طالقانی، سه راه حافظیه فلکه اول، در نظرآباد از مسجد غدیری، خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهدای جنوبی، خیابان انقلاب، میدان سپاه، در طالقان از میدان معلم، میدان شهید فلاحی به سمت مصلی نماز جمعه است.

حجت‌الاسلام روحی تصریح کرد: در محمدشهر از سمت مسجد صاحب‌الزمان (عج)، بلوار امام، مسجد باب الحوائج و مسیر دیگر مسجد ولی عصر(عج)، بلوار امام و مسجد باب الحوائج، در ماهدشت میدان نماز، بلوار امام، میدان آزادگان، در کمالشهر میدان شهدا، خیابان امام، مسجد جامع کمالشهر، در گرمدره از مسجد صاحب‌الزمان به سمت مصلی نماز جمعه، در مهرشهر، بلوار ارم، ابتدای خیابان دوم شرقی، مصلی نماز جمعه و در اشتهارد از مسجد جامع، خیابان امام، خیابان شهید چمران، بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، گلزار شهدا است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

ارسال نظرات