۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۵۳۷۸۳
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

بهره هوشمندانه از ظرفیت رسانه های انقلابی ضروری است

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به اهمت بهره گرفتن از ظرفیت های رسانه های انقلابی، گفت: ناآگاهی و فقر اطلاعاتی نسل جدید از دوران گذشته موجب می شود تا دشمنان با روایت خود به بازخوانی انقلاب بپردازند تا فکر خالی از عقبه تاریخی نسل جدید جامعه، آن را باور کند.
مراسم گرامیداشت انقلاب در مدرسه علمیه امام حسین بابل مراسم گرامیداشت انقلاب در مدرسه علمیه امام حسین بابل مراسم گرامیداشت انقلاب در مدرسه علمیه امام حسین بابل مراسم گرامیداشت انقلاب در مدرسه علمیه امام حسین بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل شب گذشته در جمع طلاب بخش گتاب در این مدرسه با گرامیداشت دهه فجر، گفت: امروز لازمه حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب، رفتار و عمل انقلابی است و باید با امروز خود را با معیارهای اصیل انقلابی تطبیق دهیم.

وی افزود: جامعه امروز به ویژه نسل جوان میراث دار چهاردهه مجاهدت و تلاش و ایستادگی برای حفظ و تعالی انقلاب است و این مسؤولیتی بسیار سنگین، مهم و خطیر در آغاز دهه پنجم انقلاب محسوب می شود.

امام جمعه گتاب با بیان این مطلب که باید آسیب های و مشکلات را برای  رفع آن آسیب شناسی کنیم، اظهار داشت: دشمنان آگاهانه برای تغییر مسیر انقلاب و انحراف در آن به منظور به نابودی کشاندن انقلاب تلاش گسترده و هزینه های زیادی را انجام می دهند و نباید گرد غفلت بر جامعه ما به ویژه نیروهای انقلابی و حامیان این نظام مقدس بنشیند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال یارگیری از داخل کشور و هم افزایی با خود توسط برخی از عناصر نفوذی در کشور است و باید در این غبار فتنه ها، چشم و گوشمان به ولی فقیه به عنوان ریل گذار انقلاب باشد.

حجت الاسلام تقی پور نقش مخرب رسانه های بیگانه را در جهت دادن به افکار عمومی مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: نبرد حوزه نرم و رسانه ها یک نبرد حقیقی و جدی است و نباید از ظرفیت های این حوزه غفلت کرد زیرا دشمن به دنبال باور پذیر کردن خوراک دهی های رسانه ای خود از طریق شبکه های ضد انقلاب مانند بی بی سی و آمد نیوز است.

وی سست کردن اعتقادهای دینی جامعه را از جمله برنامه های پیچیده دشمنان بیان کرد و افزود: دشمن با طرح شبهه های مختلف هم در حوزه دینی و عقیدتی و هم درحوزه سیاسی است تا استحاله از درون موجب خالی شدن درون مایه انقلاب از آگاهی و ایستادگی در برابر دشمنان شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به راه اندازی موج هایی علیه انقلاب و برخی از فیلم های تقطیع شده توسط دشمنان، خاطرنشان کرد: ناآگاهی و فقر اطلاعاتی نسل جدید از دوران گذشته موجب می شود تا دشمنان با روایت خود به بازخوانی انقلاب بپردازند تا فکر خالی از عقبه تاریخی نسل جدید جامعه، آن را باور کند.

وی ادامه داد: قدرت عملیات روانی دشمن در مدیریت افکار عمومی جامعه به ویژه نسل جوان یک موضوع هشدار دهنده برای مسؤولان و جریان های انقلابی است و باید جریان انقلابی یک جریان مطالبه گرا برای نابسامانی ها و برخی بی مدیریتی ها در کشور باشد.

حجت الاسلام تقی پور یکی دیگر از وظایف مهم در اردوگاه انقلاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: پنج ترفند تنویر افکار عمومی، دادن نشانی درست به نخبگان مومن برای روشنگری در حوزه انقلاب، تحلیل درست و پاسخگویی متقن به شبهه ها و پرسش های مطرح در جامعه، ضرورت مطالعه بیشتر در حوزه انقلاب و بازخوانی آن، کنکاش در تاریخ معاصر ایران و تنظیم مسیر حرکت با شاخص‌های ولایت مدار از ضرورت های کار رسانه ای و فرهنگی در حوزه  انقلاب است.

وی تطهیر چهره رژیم پهلوی را برای زیر سوال بردن چهار دهه از عمر انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در عصر شکوفایی خود گام های بلندی را برای تکامل خود بر می دارد و هنوز بسیاری از شاخص های انقلاب به ویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ محقق نشده است و با جامعه آرمانی خود فاصله داریم.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) به اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن خار چشم دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی است و مانند همیشه دریای خروشان ملت، پیوستگی و همراهی مردم با انقلاب را به دشمنان نشان خواهد داد و بافته های آن ها را برای آسیب رساندن به انقلاب از هم باز می کند./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات