۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۵۳۸۲۰
معاون فرهنگی حوزه خواهران لرستان:

دوره آموزشی طرح بیان در حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار شد

معاون فرهنگ حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: دوره آموزشی طرح ملی بیان امروز با حضور ۴۶ طلبه مبلغ استان آغاز شده و طلاب به مدت چهار روز این دوره را با حضور اساتید حوزه می گذرانند.
طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی طرح ملی بیان با محوریت یاوران نماز که در مرکز مدیریت حوزه استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در این طرح تکمیلی 46 نفر از خواهران طلبه لرستان شرکت دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان هدف از برگزاری دوره آموزشی طرح ملی بیان را تبلیغ و تبیین مسائل نماز عنوان کرد که در مرکز مدیریت در حال برگزاری است.

وی در رابطه با طرح ملی بیان ابراز داشت: این طرح سراسری به منظور حضور و فعالیت مؤثر خواهران طلبه و مبلغ در عرصه تبلیغ و فرهنگ سازی در زمینه نماز است.

عزیزی یادآور شد: در طرح ملی بیان ویژه یاوران نماز طلاب دوره آموزشی تخصصی چهار روزه را می گذرانند با شیوه های نوین تبلیغی برای ترویج و تبیین فرهنگ نماز و اقامه نماز اول وقت به ویژه بین نسل جوان را فرا می گیرند.

وی ابراز داشت: امید است با بهره مندی از این فرصت های آموزشی بتوان مربیان و مبلغانی پرورش داد که به خوبی به ترویج ارزش ها بپردازند.

عزیزی یادآور شد: این طرح آموزشی با همکاری حوزه‌ علمیه و ستاد اقامه نماز با هدف آموزش و تشویق و ترغیب مردم به نماز، برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: دوره آموزشی طرح ملی بیان(یاوران نماز)، امروز( 16 بهمن ماه)، زیر نظر استاد حوزوی مرکز تخصصی نماز برای طلاب این استان در حال برگزاری است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات