۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۵۳۹۰۳
حجت الاسلام ‌آقا تهرانی:

تنها راه مقابله ایران با آمریکا تحکیم و افزایش توان دفاعی کشور است

نماینده سابق مجلس با اشاره به طرح برخی سخنان درباره انجام مذاکره موشکی گفت: مذاکره با آمریکا معنا ندارد چرا که آنها بر این عقیده‌اند که قدرت حرف آخر را در جهان می‌زند، تنها راه مقابله جمهوری اسلامی ایران با آمریکا، تحکیم قدرت و افزایش توان دفاعی کشور است.
حجت الاسلام آقا تهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده سابق مجلس شامگاه دوشنبه در سلسله نشست‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: خداوند متعال بر ملت ایران منت نهاد و با همه توطئه‌ها، خیانت‌ها و دشمنی‌ها خون را بر شمشیر پیروز کرد.

حجت الاسلام آقا تهرانی اظهار داشت: مبحث ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین مسائلی است که از ائمه اطهار(ع) به ما رسیده است تا جامعه اسلامی را به مسیر صحیح خود هدایت کند.

وی با بیان این که ولایت رکن رکین نظام اسلامی است، ابراز داشت: دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند که ولایت چه مقام والایی دارد، از این رو با برنامه‌های متنوعی در داخل کشور به دنبال تخریب ولایت فقیه هستند، در عملکرد رهبر معظم انقلاب یک نقطه سیاه که هیچ، حتی یک نقطه خاکستری رنگ نیز یافت نمی‌شود.

ولی‌فقیه ستون ساختمان حکومت است

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همچون ساختمان محکمی است که پایه‌‌های آن را ولایت تشکیل داده است. چنانچه ضربه‌ای به این ستون وارد شود، حکومت از هم خواهد پاشید.

نماینده سابق مجلس عنوان کرد: به تبع نابودی ولی فقیه، احکام و قوانین اسلامی نیز دستخوش تغییر و تحریف خواهد شد و در نهایت حکومت اسلامی نابود شده و دشمن به پیروزی خواهد رسید، دشمنان جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز به وسیله تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و نفوذ فرهنگی در تلاشند تا جوانان مسلمان ایرانی را منحرف سازند تا از این طریق به ولایت آسیب برساند.

وی با بیان این که دولت در جهت ایجاد شبکه ملی اینترنت هیچ اقدامی انجام نداده است، ‌اظهار داشت: تمرکز اصلی دشمان نظام اسلامی ایران بر این است تا رهبر معظم انقلاب را منشأ تمام مشکلات داخلی و خارجی ایران معرفی کنند، آمریکا، صهیونیسم و انگلیس با حمایت‌های گسترده مالی خود از ضدانقلاب، برنامه‌های متعدد و مختلفی را در این فضا تهیه می‌کنند تا به واسطه آن جوانان ایرانی را در مسیری مخالف با انقلاب جهت‌دهی کنند.

حجت الاسلام آقا تهرانی با تأکید بر این که دستگاه ولایت فقیه سالم‌ترین سیستم در نظام اسلامی ایران است، ابراز داشت:‌ دولت‌ها می‌آیند و می‌روند اما ولی‌فقیه باقی خواهد ماند، به همین علت مسؤولان باید قدر این نعمت را بدانند و از آن محافظت کنند تا پرچم را به صاحب اصلی  برسانند.

مردم مستقیم یا غیر‌مستقیم سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند

استاد حوزه علمیه  عنوان کرد: برخی خیال می‌‌کنند، آرای آنها در روند مدیریت و اداره کشور هیچ تأثیری ندارد، از این رو توجهی به انتخابات ندارند.

وی با بیان این که مردم مستقیم یا غیر‌مستقیم سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند،‌ تصریح کرد: به طور میانگین هر سال یکبار در کشور انتخابات برگزار می‌شود، بنابراین می‌توان گفت سرنوشت کشور در دست خود مردم است و مردم باید بیش از پیش در رأی دادن به کاندیدا توجه داشته باشند تا شخص اصلح را برگزینند، مسؤولین باید قدر جایگاه خود را بدانند چرا که خدمت به مردم توفیق بزرگی است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری رسا مبنی بر این که آیا دولت می‌تواند بر سر امنیت ملی و مسایل دفاعی کشور با ایالات متحده یا هر کشور دیگری مذاکره کند، اظهار داشت: مذاکره با آمریکا معنا ندارد چرا که آنها بر این عقیده‌اند که قدرت حرف آخر را در جهان می‌زند، تنها راه مقابله جمهوری اسلامی ایران با آمریکا، تحکیم قدرت و افزایش توان دفاعی کشور است.

وی تصریح کرد: هرچند دولت در مذاکرات هسته‌ای تجربه کرد که آمریکایی‌ها بدعهد بوده و مذاکره با آنها فایده‌ای ندارد اما با این حال ظاهراً اعتقادی به مقابله در برابر آمریکا ندارد./878/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات