۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۵۵۳۹۵۸
امام جمعه موقت قزوین:

انقلاب اسلامی با کارآمدی دست اجانب را از کشور کوتاه کرد

حجت الاسلام قابل گفت: انقلاب اسلامی با کارآمدی خود دست اجانب را از کشور کوتاه کرد چون در گذشته آمریکا یکه‌تاز بلامنازع بود و با ترفندهای مختلف تلاش کرد به نظام جمهوری ضربه وارد کند.
حجت الاسلام علی قابل

حجت الاسلام علی قابل رییس دفتر نظارت بر شورای نگهبان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به مقابله با توطئه دشمن، گفت: برای مقابله با دشمنان همواره باید قدم‌های جدی و محکمی برداشت باید افرادی را که تحت عنوان نفوذی به دولت و ملت ضربه می‌زنند رسوا کرده و دست آنها را از کشور کوتاه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در این ایام که با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مصادف است باید دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی را به هر شکل ممکن در معرض دید عموم قرار داده و آنها را تبیین کرد تا مردم و جوانان روشنگری به دست آورند.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با کارآمدی خود دست اجانب را از کشور کوتاه کرد اظهار کرد: در گذشته آمریکا یکه‌تاز بلامنازع بود با ترفندهای مختلف از طریق کودتا، حمله نظامی، ترور شخصیت‌ها و تشکیل گروهک‌ها تلاش کرد به نظام جمهوری ضربه وارد کند اما انقلاب دست آنها را کوتاه کرد و تیرشان به سنگ خورد.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی اکنون الگوی انقلاب‌های ملت‌ها شده است خاطرنشان کرد: برای دشمن بسیار سخت بود حکومتی با شعار نه شرقی و نه غربی بر سر کار بیاید و بر حرف خود بایستد به فضل خداوند متعال پس از چهل سال این شعار هنوز پابرجا مانده و انقلاب اسلامی الگوی ملت‌های دیگر شده و در تمام میادین حرف نخست را می‌زند.

حجت الاسلام قابل در ادامه با بیان اینکه دشمن همواره طرح ناکارآمدی نظام جمهوری را مطرح می‌کند تصریح کرد: طرح ناکارآمد جلوه دادن نظام که از دهه‌های گذشته تاکنون از سوی دشمنان مطرح شده است بدین معنا است که کشوری مانند ایران قادر به تولید لوازم اولیه و مورد نیاز کشور خود نبوده و نیست حال آنکه کشور ایران با ساخت موشک‌های قاره‌پیما به طور عملی ثابت کرد که خودکفا و مستقل است.

وی در پایان گفت: متاسفانه امروز اگر در بخش‌هایی از نظام کاستی و نقص دیده می‌شود مرتبط به عوامل نفوذی در کشور است که نمی‌دانند به کجا تیشه می‌زنند باید مسؤولان صادقانه انتقادات را در خصوص کاستی‌ها و نقص‌ها بپذیرند و برای اصلاح مشکلات مردم تلاش و کوشش مضاعف داشته باشند./۸۷۳/پ203/ب1

ارسال نظرات