۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۵۵۴۰۰۰
در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد؛

مناظره قدیری ابیانه و مطهرنیا درباره دستاوردهای سیاست خارجه پس از انقلاب

مناظره سیاسی بصیرتی دستاوردهای سیاست خارجه پس از انقلاب اسلامی با حضور قدیری ابیانه و مطهرنیا در مدرسه علمیه معصومیه(س) برگزار شد.
مناظره قدیری ابیانه و مطهر نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مناظره سیاسی بصیرتی دستاوردهای سیاست خارجه پس از انقلاب اسلامی با حضور قدیری ابیانه استراتژیست و سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا و مطهرنیا کارشناس روابط بین الملل و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

براساس این گزارش، مناظره سیاسی بصیرتی دستاوردهای سیاست خارجه پس از انقلاب اسلامی به همت دفتر مطالعات سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه و بسیج مدرسه علمیه معصومیه(س) عصر سه شنبه در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه(س) برگزار شده است.

در آغاز مناظره مجری برنامه با اشاره به سخنان رهبری در زمینه ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در حوزه علمیه به تبیین شیوه مناظره پرداخت و گفت: در این مناظره سؤالاتی مشخص مطرح می شود که هر کدام از اساتید به مدت 10 دقیقه به آنها پاسخ می دهند.

از سؤالات مطرح شده در این مناظره می توان به مقایسه سیاست خارجی ایران قبل و بعد از انقلاب و جایگاه امنیت در سیاست خارجه اشاره کرد.

 همچنین در این مناظره سؤالاتی در زمینه شاخصه ها و فاکتورهای امنیت در عرصه بین المللی، برآورد رابطه میان ایران و آمریکا و عملکرد سیاست خارجه دولت یازدهم و دوازدهم مطرح شد.

گفتنی است، مشروح مناظره سیاسی بصیرتی دستاوردهای سیاست خارجه پس از انقلاب اسلامی بزودی از سرویس سیاسی خبرگزای رسا منتشر می شود./1324/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات