۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۵۴۰۶۹
آیت الله نوری همدانی:

شعارهای ابتدای انقلاب را فراموش نکنیم | ۲۲ بهمن اقتدار ملت ایران را به جهان نشان می دهد

حضرت ‌آیت الله نوری همدانی با بیان این که نباید شعارهای ابتدای انقلاب را فراموش کنیم، تأکید کرد که راهپیمایی پرجوش و خروش ۲۲ بهمن به دشمن نشان خواهد داد که مردم همچنان پای انقلاب ایستاده اند.
درس خارج فقه حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر، حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و انقلاب را امری واجب و بسیار مهم دانست و تأکید کرد که نباید شعارهای ابتدای انقلاب را فراموش کنیم بلکه باید به آن ها پایبند باشیم.

وی افزود: انقلاب صرف تغییر حکومت و افراد نبود بلکه اسلام را به صحنه جامعه آورد، مردم ایران برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی تمام هستی خود را به میدان آوردند و با تقدیم جان و مال خود سبب پیروزی انقلاب و کوتاه شدن دست دشمنان از کشور شدند، مسؤولان باید بدانند که نسبت به این مردم فداکار وظیفه دارند و باید نسبت به آن ها احساس مسؤولیت کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که هرکس هر اندازه که می تواند باید برای حفظ انقلاب تلاش کرده و آن را تقویت کند، اظهار داشت: مردم در 40 سال گذشته با ایمان و وفاداری کامل پای انقلاب ایستاده اند و خواب راحت را از مستکبران گرفته اند؛ انقلابی بودن با گرایش به آمریکا و صهیونیست و غرب سازش ندارد و کسانی که به آمریکا و صهیونیست و غرب گرایش دارند انقلابی نیستند.

وی با ابراز تأسف ارز کاهش ارزش پول ایران ادامه داد: وقتی ارزش پول پایین باشد مشکلاتی مانند گرانی را در پی خواهد داشت، مسؤولان باید در جهت های گوناگون خدمت به مردم کنند و اجازه ندهند که مردم تحت فشار فقر و مشکلات معیشتی باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که در روز 22 بهمن باید به دنیا نشان داده شود که مردم پای انقلاب هستند، اظهار داشت: اغتشاشات و برنامه ریزی های اخیر دشمن نمی تواند خللی در مسیر پرشور و شعور مردم و انقلاب اسلامی ایجاد کند.

وی عنوان کرد: مردم در برابر کارشکنی ها و دشمنی های فراوان غرب، استکبار و صهیونیست ها ایستاده اند و خواهد ایستاد، دشمنان خواب خرگوشی می بینند و فکر می کنند که با برخی اقدامات غیر دینی انقلاب اسلامی سست می شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می کنند می توانند با برخی حرکات مانند کشف حجاب چند نفر انقلاب را سست کنند از این رو بسیار خوشحال شدند در حالی که این چنین نیست، انقلاب ضعیف نشده است.

وی اضافه کرد: به فرموده امام راحل حفظ نظام و انقلاب از اوجب واجبات است و راهپیمایی پرجوش و خروش 22 بهمن به دشمن نشان خواهد داد که مردم همچنان پای انقلاب ایستاده اند؛ باید عزت، قدرت و وحدت خود را به جهان نشان دهیم؛ جامعه باید حول محور ولی فقیه یعنی حضرت آیت الله خامنه ای وحدت داشته باشند و از ایشان تبعیت کامل کنند./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات