۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۵۴۱۲۳
ظهر امروز انجام شد؛

تجدید بیعت اصحاب رسانه قم با آرمان های امام راحل

به مناسبت دهه مبارک فجر ظهر امروز جمعی از مسؤولان و اصحاب رسانه استان قم در یک اقدام پسندیده با حضور در بیت امام راحل با آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
تجدید بیعت با امام راحل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت دهه مبارک فجر ظهر امروز اصحاب رسانه استان قم در یک اقدام پسندیده با حضور در بیت امام راحل با آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

در این مراسم جمعی از مسؤولان رسانه ای، خبرنگاران، عکاسان از جمله سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با حجت الاسلام سیدعلی خمینی نوه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

ابتدای مراسم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به اهمیت کار رسانه در استان قم اشاره داشت، گفت: با توجه به ظریفیت و شاخصه های استان قم  کار رسانه ای در قم از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: اخبار استان قم با توجه به اهمیت آن فرااستانی و حتی فراملی است و باید مسؤولان توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه هر پنجشنبه مسؤولان عالی رتبه کشور به استان قم سفر می کنند باید گفت که اصحاب رسانه قم بارسنگینی از اخبار مجموع کل کشور را بر دوش می کشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به سختی های کار رسانه گفت: عرصه رسانه عرصه پرحاشیه و پر مشقتی است و اگر عشق نباشد ماندن و ادامه کار در آن بسیار سخت و رنج آور است.

در ادامه حجت الاسلام سید علی خمینی در سخنرانی خود به اهمیت رسانه اشاره داشت و گفت: خبرنگاران در رسالت خود نباید پا روی همه ارزش ها بگذارند و آبروی شخص را زیر سوال ببرند بلکه در همه کارها باید خود را مد نظر خود قرار دهند.

وی افزود: حکومت دینی یعنی مسؤولان نسبت به مسائل کشور نگاه دنیوی نداشته باشند چرا که تمام پیشرفت ها در کمالات است و اگر هم مسیری برخلاف دیدگاه اسلام رفته شده باشد باید با اقرار به اشتباه خود این مسیر را برگشت./1325/پ۲۰۲/ی

 

ارسال نظرات