۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۵۵۴۱۷۷
آیت الله هاشمی شاهرودی:

دعوت رییس مجمع تشخیص مصلحت برای حضور در راهپیمایی جشن انقلاب

رییس مجمع تشخیص مصلحت با دعوت ملت انقلابی ایران به حضور در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا می‌کنند و مجدداً اقتدار خودشان و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند.
آیت الله هاشمی شاهرودی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله هاشمی شاهرودی با دعوت ملت انقلابی ایران به حضور در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می‌کنند و مجدداً اقتدار خودشان و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگویی، آحاد مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن فراخواند و گفت : پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام طاغوت و استکبار جهانی کل معادلات سیاسی استکباری را که بر منطقه حاکم بود و هنوز هم در خیلی از کشورهای منطقه پابرجاست به هم زد و مردم را بیدار و اثبات کرد که می‌شود با اراده و وحدت و حضور فعال مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی بر طاغوت‌ها و قدرت‌های استکباری هرچند تا بُن دندان مسلح به اسلحه و امکانات باشند، پیروز شد و فائق آمد. 

وی با اشاره به برکات انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: این کار ملت عزیز و شریف ما برای اولین بار در زمان معاصر تحولی در کل منطقه ایجاد کرد بعد از آن کل منطقه بیدار شد و بیداری اسلامی در همه جای جای جهان اسلام شکل گرفت. مقابله با  استکبار و مقاومت در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی، تبدیل به یک فرهنگ سیاسی و اصل اساسی در منطقه و جهان شده است و این از برکات جمهوری اسلامی و این انقلاب بزرگ است.  

آیت الله هاشمی شاهرودی با تشبیه پیروزی بزرگ ملت ایران بر نظام ستمشاهی به معجزه ای الهی گفت : ملت عزیز ما به رهبری امام راحل که مردی صالح و الهی بود، این کار مهم را که حقیقتا شبه‌ معجزه‌ای در تاریخ معاصر بود، به انجام رساند و پس از امام نیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری اهداف انقلاب را دنبال کرده است و این کار قهراً کل نظام سلطه و استکبار را در منطقه به هم ریخت و آنها از همان ابتدا شروع به دشمنی به شکل‌های گوناگون کردند. دشمنی‌های نظامی، امنیتی، و جنگ هشت ساله که صدام خبیث را مسلح و تحریک کردند که آن هم شکست خورد.

 آیت الله هاشمی شاهرودی با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت گفت: امسال هم چون این‌ها بر سر مسأله داعش شکست خوردند و مقاومت پیروز شد و در هر جا که مقاومت مردمی بوده و ایران این مقاومت را حمایت و پشتیبانی کرده و آن‌ها را بوسیله اهداف امام و اهداف انقلاب و آرمان‌های بلند اسلامی پیدا کرده، آن‌ها سعی کردند به نوعی این را به هم بزنند که نشد و جمهوری اسلامی موفق شد که با حمایت از مردم انقلاب در آن منطقه، مردم را پیروز کند و آن‌ها شکست بخورند و دیدید که داعش در عراق شکست خورد و در سوریه شکست خورد، در یمن در حال شکست خوردن است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بحمدلله مردم ما بصیر و آگاه هستند و می‌دانند که این انقلاب هویت آن‌ها است و انقلاب افتخار آن‌ها و منشأ اقتدار آن‌ها و اقتدار اسلام در منطقه هست و بیداری اسلامی در منطقه شده و هست و خواهد شد. انشاء‌الله امسال بیش از سال‌های گذشته در سی‌و‌نهمین سالگرد انقلاب اسلام، مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند و مجدداً اقتدار خودشان و پیروی از رهبری را نشان می‌دهند و اعتقاد و ایمان‌شان را به نظام، اسلام و آرمان‌های انقلابی و اسلامی بیش از پیش به دنیا ثابت می‌کنند و پاسخ  محکمی هم به یاوه گویی‌های ترامپ و امثال ترامپ خواهند داد./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات